Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@00:14:18 GMT

خانه امید همدان در حال ساخت است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۶۵۶۵

خانه امید همدان در حال ساخت است

روح‌الله افشار، مدیر صندوق بازنشستگی استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: تعداد بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی استان 33 هزار و 226 نفر است.

وی افزود: از این تعداد، 27 هزار و 713 نفر شاغل بازنشسته، تعداد 3 هزار و 633 نفر بازنشسته متوفی، هزار و 400 نفر شاغل متوفی و تعداد 480 نفر از کارافتاده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشار ابراز کرد: تعداد شاغلین دستگاه‌های اجرایی که مشترک صندوق بوده و از سوی صندوق کشور بازنشستگی آنان به صندوق پرداخت می‌شود 24 هزار و 960 نفر است.

وی ادامه داد: یکی از شاخص‌ترین اقدامات صورت گرفته در سال جاری، پرداخت حدود 6 میلیارد تومان وام ضروری به هزار و 124 نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران بدون اخذ وثیقه با مبلغ 5 میلیون تومانی بوده است که به حساب متقاضیان واریز شده است.

افشار در ادامه از پیگیری احداث دو پروژه خانه امید در شهرستان همدان و نهاوند خبرداد و گفت: پروژه خانه امید همدان با متراژ ۶۳۰ مترمربع با پیشرفت فیزیکی 70 درصد و در شهرستان نهاوند با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

وی ادامه داد: این مجموعه فرهنگی و آموزشی با طرحی جدید در یک طبقه ساخته خواهد شد که دارای بخش‌های مختلفی همچون سالن اجتماعات، نمازخانه، سالن ورزشی، اتاق پزشک، کتابخانه و آمفی تئاتر است.

کلنگ‌زنی دومین خانه امید همدان پس از تأیید شهرداری
مدير صندوق بازنشستگی استان با بیان اینکه بیشترین آمار افراد بازنشسته متعلق به شهرستان همدان است، گفت: دومین خانه امید همدان نیز پس از واگذاری زمین مربوطه از سوی شهرداری گلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساخت خانه‌های امید از برنامه‌های مهم صندوق بازنشستگی کشوری است افزود: ارتقاء و بهبود وضعیت روحی و جسمی بازنشستگان، حضور در اجتماع و خروج از عزلت و خانه نشینی و تکریم و بزرگداشت بازنشستگان از جمله اهداف این مراکز است.
افشار ابراز کرد: سومین جشنواره مسابقات ورزشی بازنشستگان استان همدان در 6 رشته ورزشی دو نیمه استقامت، تنیس روی میز، شنا در رشته شنای کرال سینه و قورباغه، تیراندازی با تفنگ بادی، دارت و شطرنج در دو بخش آقایان و بانوان در 4 ماهه اول سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌هایی با ادارات کل و دستگاه‌های اجرایی استان در نشست‌های ماهیانه با روسای کانون‌های بازنشستگی به منظور استفاده بازنشستگان از خدمات رفاهی در درون استان همدان منعقد گردیده است.
افشار گفت: در این بین می‌توان به تخفیف ویژه 30 الی 50 درصدی بازدید بازنشستگان از غار علیصدر، تله کابین گنجنامه ، بازدید از مکان‌های توریستی و تفریحی بصورت رایگان، استفاده از استخرهای سرپوشیده تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان و سینما با 50 درصد تخفیف، استفاده بازنشستگان و خانواده آنان از امکانات سازمان بهزیستی استان نظیر فیزیوتراپی، توانبخشی، گفتاردرمانی، شنوایی سنجی بصورت رایگان اشاره کرد:

وی در پایان از زحمات و حمایت‌های استاندار همدان، روسای کانون‌های بازنشستگی استان و همچنین مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در جهت ارائه خدمات مطلوب به جامعه پیشکسوتان تشکر و قدردانی نمود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان خانه امید صندوق بازنشستگان سالمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرپرست مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع با هزار متر زیربنا و ۳۰ میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور ساخته خواهد شد.

محمدربیع یگانه افزود: در این مرکز بهداشت خدمات مشاوره‌ای، روانشناسی، مشاوره‌های حین ازدواج، طب کار به جمعیت ۱۹ هزار نفر ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • علیرضا گرشاسبی: برای 60 میلیون تحت پوشش و تنها 18 میلیون بیمه پرداز داریم / نیمی از بازنشستگی های 1400 پیش از موعد بود
  • اجرای ۱۰ طرح راهسازی با ۹۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان همدان
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار| ابزارهای گروه مالی تکمیل می شود
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان