Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@15:59:26 GMT

شرط خرید و فروش موی زنان در آرایشگاه‌های زنانه

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۶۶۹۶

شرط خرید و فروش موی زنان در آرایشگاه‌های زنانه

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه با بیان اینکه خرید و فروش اقلام مرتبط با فعالیت آرایشگاه‌ها مثل رنگ مو بلامانع است گفت:باتوجه به اینکه خدمات اکتسنشن در آرایشگاه‌های زنانه ارائه می‌شود خریدوفروش مو برای اکستنشن بلامانع است ولی به قصد دلالی غیرقانونی است.

به گزارش مشرق، شهربانو عابدی در واکنش به خرید و فروش موی زنان و دختران در آرایشگاه‌های زنانه و قانونی بودن یا غیرقانونی بودن این کار اظهار کرد: طبق قوانین موجود، هرگونه خرید و فروش کالا در آرایشگاه‌ها ممنوع است ولی خرید و فروش اقلامی که مرتبط با فعالیت صنفی این واحدها است بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: فروش "مو" برای حل مشکلات مالی

رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران افزود: مثلا فروش رنگ مو برای انجام خدمات آرایشگاهی به مشتریان یکی از الزامات فعالیت آن‌ها است و مواردی از این دست نیز مشکل ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خدمات اکتسنشن در آرایشگاه‌های زنانه ارائه می‌شود خرید و فروش مو برای اکستنشن بلامانع است ولی خرید و فروش مو به قصد دلالی قطعاً غیرقانونی است.

اخیراً برخی آرایشگاه‌های زنانه اقدام به خرید موی زنان و دختران کرده و حتی بازار خرید و فروش موی زنان و دختران به سایت‌های آگهی خرید نیز کشیده شده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو اتاق اصناف آرایشگاه زنانه موی سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی‌پور شامگاه چهارشنبه در حاشیه ستاد عالی رشد اقتصادی استان افزود: با توجه به میزان سرمایه گذاری که در حوزه انرژی توسط سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در استان صورت گرفت مقرر شد که اشکالات فراری برطرف شود و راهکارهای مناسبی برای خرید برق توسط بخش خصوصی صورت گیرد.

استاندار مازندران همچنین اظهار کرد: قرار شد برنامه‌ریزی صورت گیرد تا بخش خصوصی بتواند برق تولیدی را به مشتریان خاص خود بفروشند و همچنین بخش خصوصی با توجه به سال شعار سال جاری در زمینه تولید انرژی مشارکت کند.

وی نقش برق منطقه را برای ثروت افزایی در استان مازندران مهم ارزیابی کرد و گفت: در حوزه شرکت زیرساخت نیز مجموعه آورده‌های شرکت زیرساخت در سال گذشته ۱۰۷ با رشد روبرو بود و قرار شد که امسال به صورت جهشی در زیرساخت‌ها مشارکت صورت گیرد.

حسینی پور تکمیل زیرساخت‌ها را در هوشمندسازی استان مؤثر دانست و گفت: امیدواریم سال جاری سال جهش در این بخش باشد.

استاندار مازندران گفت: همچنین قرار شد تراکنش مالی بنگاه‌های اقتصادی خرد و بزرگ در استان صورت گیرد و اگر مجموعه ذخایر دستگاه پوز این بنگاه در استان صورت نگیرد خدمات ارائه شده به این بنگاه‌ها قطع می‌شود و باید ذخیره مالی بنگاه‌های اقتصادی فعال استان در داخل استان باشد.

کد خبر 6081516

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • تاب‌‌آوری زنانه، قدرت مادرانه
  • ون‌ها و زن‌ها؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی
  • منظور از تاب‌آوری زنانه چیست؟
  • راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران
  • داستان‌های عامه ما، ریشه در واقعیت دارند/ ردّپای کهن الگوها در روایت‌های زنان/ مضامین متنوع لالایی‌ها و شعرهای زنانه
  • یک متر خانه در این منطقه ۲ میلیارد است!