Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، از انهدام باند بزرگ قاچاق در سطح استان خبرداد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ سلطانی میرزایی اظهار کرد: در پی اخبار واصله، مبنی بر انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به شهرستان سرخس، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان این هنگ قرار گرفت و نیروهای زبده هنگ مرزی سرخس اقدامات اطلاعاتی گسترده‌ایی را کلید زدند.

فرمانده هنگ مرزی سرخس با اقدامات اطلاعاتی یک ماهه و رصد رفت و آمد و نفوذ در باند قاچاق مواد مخدر، در نهایت پس از اطمینان از ورود محموله به شهرستان، در یک اقدام عملیاتی، با مشارکت تیم‌هایی از معاونت اطلاعات، دسته اطلاعات گروهان سرخس و مرکز گروهان سرخس- و اکیپی از انتظامی شهرستان، به محض ورود به شهرستان سرخس در مرکز شهر، اقدام به توقیف دو دستگاه خودروی پراید و سمند می‌کنند. 

وی پس از ایست مامورین، راننده خودروی پراید اقدام به فرار از محل می‌کند، که مامورین در عملیات تعقیب و گریز هر دو خودرو را متوقف و چهار قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر که در بازرسی از خودروهای فوق  هشت کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و قاچاقچیان را تحویل مراجع قضایی دادند. 

سلطانی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان معاونت اطلاعات و دسته اطلاعات رزم گروهان سرخس بیان کرد: مرزبانان هنگ مرزی سرخس با تلاش و حساسیت بالا با هرگونه جرایم مرزی، با جدیت برخورد خواهند کرد و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

دیگر خبرها

  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان