Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@01:50:08 GMT

نیم نگاهی به کمپین جدید اسنپ

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۶۷۶۲

نیم نگاهی به کمپین جدید اسنپ

چه غذا، چه ماشین! کافی است کمی به در و دیوارهای شهر دقیق شوید تا دنیای تبلیغات شما را غافلگیر کند؛ تبلیغاتی که در هر گوشه شهر سرک می‌کشند و به نوعی ما را با خود درگیر می‌کند. در این میان اما تبلیغی برنده است که بتواند برای مدتی هرچند کوتاه ذهن شما را درگیر کند؛ تبلیغاتچی‌ها برای دستیابی به همین توجه چند ثانیه‌ای خون دل‌های بسیار می‌خورند و پشت هر تبلیغ اثر بخش ساعت‌ها فکر و ایده‌پردازی نهفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرآنلاین، این را که یک تبلیغ در نهایت چقدر موفق است تحقیقات بازار مشخص می‌کند اما در بلبشوی کج سلیقگی‌ها و تبلیغات پر طمطراق گاهی یک تبلیغ آنقدر ساده و روان است که دقیقا همان چیزی است که باید باشد. کمپین جدید اسنپ که به ادغام این اپلیکیشن با اسنپ فود اشاره دارد یکی از همین تبلیغات است. با ما همراه باشید تا ویژگی‌های این کمپین را مرور کنیم.

طنازی قافیه‌های کاملا ایرانی

ما ایرانی‌ها طنازی با قافیه را خوب بلد هستیم؛ شعر یکی از اجزای جدانشدنی زبان فارسی است که هنوز هم برای مخاطبان جذابیت‌های بسیاری دارد. اسنپ با تاکید بر این ویژگی به سراغ قافیه پردازی رفته است و همان‌طور که در نقد این کمپین توسط کافه بازاریابی اشاره شده حس ایرانی بودن را به مخاطب القا کرده است. کافه بازاریابی از این هنر قافیه پردازی اینگونه یاد می‌کند:« تبلیغات اسنپ برای مخاطب ایرانی آشناست. سوار بر قافیه پردازی (گاهی قافیه شنیداری) بین دو عنصر به ظاهر نامرتبط است. در این مجموعه تبلیغات از نام خیابان و مکان های معروف شهر و غذاهای آشنای آن استفاده شده تا مردم هر شهر ارتباط بهتری با پیام ها برقرار کنند، به همین دلیل است که حس ایرانی بودن دست می دهد.» علاوه بر این به نظر می‌رسد در این تبلیغ تا حد امکان از غذاهای ایرانی استفاده شده است که وجه ایرانی بودن تبلیغ را افزایش داده.

از میدون ونک تا سر ارگ!

در دنیای امروز تبلیغات شخصی‌سازی امری ضروری است که به افزایش رضایتمندی مشتری کمک می‌کند. اسنپ گونه‌ای متفاوت از شخصی‌سازی را به تصویر می‌کشد و آن جدا ‌سازی بر اساس موقعیت مکانی و تاکید بر تلفظ‌های متفاوت از یک کلمه در شهرهای مختلف است. در این تبلیغات که در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و کرج برپا شده بین اسامی خیابان‌ها و غذاها ارتباط جالبی برقرار شده که بازی کلامی آن در ذهن مخاطب می‌ماند. نصب این تابلوهای تبلیغاتی در نزدیکی محلی که نامش در متن ذکر شده کمک می‌کند تا مخاطب ارتباط بیشتری با آنها برقرار کند.

پیوند نامرتبط‌ها

وقتی صحبت از ایده‌پردازی می‌شود متصل کردن موضوعاتی که در ظاهر نامرتبط هستند در عین دشواری اما جذابیت‌های بسیاری دارد. اسنپ در این کمپین باید دو خدمت نامرتبط تحویل غذا و رساندن مسافر را با هم ترکیب می‌کرد که به گفته ایران‌ادز از پس آن به خوبی برآمده است:« بازی کلامی و هم‌اوایی جذاب بین دو چیز نامرتبط (مکان و غذا) موجب شده تا توجه مخاطب به پیام اصلی جلب شده و به این ترتیب پیام در زمانی کوتاه برای او کدگشایی شود.»

حالا سوپر اپلیکیشن اسنپ

اسنپ در طول ۶ ماه گذشته تغییرات بسیاری را پشت سر گذاشته؛ از ابتدای سال که هویت بصری‌اش را تغییر داد و الان که درباره سوپراپلیکیشن شدنش مانور می‌دهد مخاطب را با رنگ‌ها و طرح‌های جدید غافلگیر کرده است. ایران‌ادز در این مورد نوشت: « در واقع این اولین کمپین اسنپ بعد از تغییر هویت بصری اش است که نشانه های تغییر هویت بصری اسنپ را به خوبی می توان در آن دید. به گونه ای که ظرفیت های این تغییر هویت در این آگهی ها به خوبی دیده می شود و فرم به جذاب شدن ترکیب بندی کمک کرده است.» البته همان طور که اشاره شد تمرکز این کمپین جدید بر روی پیوند غذا و خدمات جابه‌جایی مسافر است و باید دید در آینده برای اضافه شدن سایر خدمات این مجموعه چه برنامه‌های تبلیغاتی در نظر گرفته شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسنپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید حجت کریمی - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره پیشین باشگاه استقلال - درباره موضوع واگذاری باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج فارس حرف های جالبی می زند.

در گزارش خبرورزشی آمده است: از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم و امیدوارم از این لحظه به بعد باشگاه استقلال با پشتوانه مردمی و هواداران میلیونی اش کمترین دغدغه را از بابت مسائل مالی داشته باشند و به شکل کاملاً حرفه‌ای در ادامه رقابت‌های این فصل و فصل آینده حضور پیدا کند.

مدیران فعلی را برای آورنده‌شان پس بفرستید

وی افزود: ضمن تبریک به خریداران سهام باشگاه استقلال توصیه می‌کنم حتماً در تغییر هیئت مدیره مستقر، زمان را از دست ندهند و همه این افراد را با یک اسنپ به دم خانه آقای قربان‌زاده بفرستند و همان جا پیاده کنند. چون کارنامه آنها در این ماه‌ها مشخص می‌کند که هیچ اتفاق مثبتی در استقلال رخ نداده است.

یک مدیر در باشگاه کار می‌کرد که به همین علت بیرونش کردند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه در هیئت مدیره‌ای که هیچکس در آن کاری انجام نمی‌داد، یک نفر کار می‌کرد که اتفاقاً به همان دلیل که چون کار می‌کرد او را کنار گذاشتند. اسمش را هم می‌گویم، او علیرضا خانی بود که انصافاً در طول مدت زمانی که من در باشگاه حضور داشتم اهل حلال و حرام بود و ریز مسائل و اعداد و ارقام ورودی و خروجی باشگاه را از زیر ذره بین رد می‌کرد ولی در نهایت تحملش نکردند.

موافق عزل نکونام حالا حامی‌اش شده است!

کریمی ادامه داد: به عزیزانی که از این پس می‌خواهند استقلال را اداره کنند پیشنهاد می‌کنم افرادی را بیاورند که هدفشان از بودن در هیأت مدیره گرفتن بلیت بازی و پیراهن تیم نباشد. جالب است که یکی از همین افراد تا دیروز نامه عزل جواد نکونام را امضا می‌زد و حالا حامی‌اش شده و می‌گوید او تا سه سال دیگر هم قرارداد دارد.

در کدام دوره مدیراستقلال حقوق ۶۰ میلیونی گرفته؟

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال همچنین در واکنش به موضوع مطرح شده درباره انتشار دریافتی‌های یکی از مدیران پیشین باشگاه خاطرنشان کرد: تا جایی که می‌دانم پیش از این هیئت مدیره باشگاه حقوقی دریافت نمی‌کردند و این هم در نوع خودش جالب است که حالا اعضای هیئت مدیره ماهی ۶۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. خیلی جالب است که بعضی از همین آقایان حتی یک بار هم در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا نکرده‌اند.

امیدورام استقلال قربانی کارشکنی آقایان نشود

کریمی در پایان گفت: روزهای حساس و مهمی در پیش روی استقلال است تیمی که تا اینجا توانسته با وجود همه مشکلات هوادارانش را راضی نگه دارد حیف است که در پایان این مسیر پرتلاطون به خاطر زیاده خواهی‌های عده‌ای و یا کارشکنی‌های گروهی دیگر نتواند دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند و یکی جام دیگر به کلکسیون جام‌های باشگاه بی‌افزاید.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898466

دیگر خبرها

  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/ حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • نگاهی به «مست عشق» از تعطیلی تا اکران/حواشی بی‌پایان یک اثر فاخر
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • ارزش‌های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • ورزش های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی