Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:14:31 GMT

افزایش دما در گیلان از فردا

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۶۸۲۱

افزایش دما در گیلان از فردا

مازیار غلامی ظهر چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات به نسبت ناپایدار طی امروز در منطقه است بنابراین شرایط برای ابرناکی و مه آلود بودن هوا، وزش باد، بعضی نقاط بارندگی و احتمال رعد و برق مهیاست.

وی ادامه داد: از فردا با توجه به تضعیف ناپایداری، کاهش ابر و روند افزایش دما تا اوایل هفته آینده پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، گاهی کاهش ابر، در دامنه های جنوبی کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، احتمال رگبار پراکنده عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، افزایش نسبی دما، گاهی افزایش ابر و وزش باد، احتمال بارش پراکنده پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۱ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا را مربوط به دیلمان، ماسوله و جیرنده با ۱۶ درجه عنوان کرد.

به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای امروز رشت ۲۹ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان ۲۳ درجه خواهد بود.

غلامی خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا طی امروز بین ۱ / ‏‬ ۰ تا ۶ / ‏‬ ۰ متر، دمای آب ۲۹ درجه سلسیوس و برای شنا با احتیاط مناسب است.

۷۲۹۶/‏۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف و ابری است گفت: هوای گیلان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است. 

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به روند افزایش دمای افزود: دمای هوا هم در این مدت ۳ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد.
وی همچنین گفت: در این مدت پدیده مه برای شب و صبح پیش بینی شده است.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۵ درجه سلسیوس و تالش با دمای ۲۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.
محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره کرد و گفت: دمای رشت در حال حاضر ۲۵ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۴۱ درصد است.

دیگر خبرها

  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • آسمان گیلان تا هفته‌ی آینده صاف و آفتابی
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • وضعیت بارندگی و جوی در تهران
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • تهران تا فردا بارانی است
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان