Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-24@12:58:59 GMT

دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۶۸۶۰

دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد

علیرضا دبیر با کسب اکثریت آرا برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون کشتی جانشین رسول خادم شد.
دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد+عکس

به گزارش فارس، مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی از ساعت 10 امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

این جلسه به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکل کمیته به عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها و و مستجاب الدعوه رئیس امور مجامع فدراسیون‌های ورزشی نیز در این انتخابات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ریاست فدراسیون کشتی، 7 کاندیدا به نام‌های علیرضا دبیر، حمید بنی‌تمیم، عبدالمهدی نصیرزاده، سیداصغر آزوره، جاسم امیری، علی‌اکبر جیره سرایی و حمیدرضا صالحی احراز صلاحیت شده بودند که حمیدرضا صالحی در مجمع غایب بود و با عدم حضور در مجمع انتخاباتی نامش از بین کاندیداهای رأی‌گیری خارج شد.

علی‌اکبر جیره‌سرایی یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون کشتی نخستین کاندیدای انصرافی مجمع بود به نفع علیرضا دبیر اعلام انصراف کرد. جاسم امیری نیز در ادامه انصراف داد.

در نهایت انتخابات کشتی با 4 کاندیدا به نام‌های علیرضا دبیر، حمید بنی‌تمیم، عبدالمهدی نصیرزاده و سیداصغر آزوره برگزار شد.

اعضای حاضر در مجمع 43 نفر بودند که اسبقیان عنوان کرد رئیس با 22 رأی انتخاب خواهد شد.

محسن کاوه مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و نماینده باشگاه ها و والی‌زاده رئیس هیات کشتی لرستان به عنوان ناظر بر انتخابات معرفی شدند.

پس از رای گیری، علیرضا دبیر 18 رای، عبدالمهدی نصیرزاده 12 رای، حمید بنی تمیم 11 رای و سیداصغر آزوره 2 رای آوردند و بدین ترتیب هیچ کاندیدایی حائز رای اکثریت نشد و انتخابات به دور دوم رفت.

بدین ترتیب در دور دوم دبیر و نصیرزاده با هم رقابت کردند و در نهایت در دور دوم انتخابات پس از رای گیری، علیرضا دبیر با کسب 31 رای برای 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون کشتی جانشین رسول خادم شد. نصیرزاده نیز 12 رای کسب کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دبیر کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر ایذه ای سهمیه های فرنگی را تکمیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، حسن رنگرز که بعد از بررسی های زیادی در وزن 87 کیلوگرم علیرضا مهمدی را برای کسب سهمیه المپیک به قرقیزستان اعزام کرده بود، خوب می دانست که او رقیب سختی در نیمه نهایی برای تکمیل کردن سهمیه های کشتی فرنگی ایران دارد. 

امروز در وزن 87 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 از سد آسان ژانیشوف از قرقیزستان گذشت و به نیمه نهایی رسید.

این فرنگی کار اهل ایذه خوزستان برای کسب سهمیه برابر جالگاسبای بردی مرادوف از ازبکستان قرار گرفت. اخطار اول به مهمدی داده شد و در خاک او یک امتیاز دیگر به حریف داد، در حالی که کادرفنی ایران اعتقاد داشتند این امتیاز هم نباید داده می شد. مهمدی در تایم دوم باید باخت دو بر صفر را به پیروزی تبدیل می کرد. با اخطار داوران هم یک امتیاز به فرنگی کار ایرانی رسید و حریف هم در خاک نشست. مهمدی توانست با اجرای یک سالتو بارانداز دو امتیاز دیگر هم کسب کند و با حفظ همین نتیجه 3 بر 2 برنده کشتی لقب بگیرد. 

بدین ترتیب تنها سهمیه باقی مانده کشتی فرنگی ایران برای المپیک 2024 پاریس در وزن 87 کیلوگرم توسط علیرضا مهمدی کسب شد.

دیگر خبرها

  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • تقسیم غنائم در ۳۰روز؛ تقوی رییس، منظمی دبیر؛ مرادی همه‌کاره! تسخیر خزنده فدراسیون والیبال / نایب‌رئیس، سرپرستی تیم‌ملی و سفرها را قبضه می‌کند
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • پسر ایذه ای سهمیه های فرنگی را تکمیل کرد