Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@23:18:10 GMT

اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۶۹۴۹

اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد

خبرگزاری تسنیم: نهم خردادماه سال جاری بود که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد "در اجرای سیاست‌های دولت و مجلس شورای اسلامی، عرضه بنزین در جایگاه‌های سراسر کشور از تاریخ بیستم مرداد ماه سال جاری (۱۳۹۸/۵/۲۰) صرفا با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو، امکان پذیر خواهد بود. "

این موضوع، ابهامی را برای کسانی که متقاضی صدور کارت سوخت المثنی بودند و در فرآیند ثبت‌نام طبق اطلاعیه‌های قبلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، خواستار اتصال کارت بانکی به کارت سوخت شده بودند، به همراه داشت که آیا تا پیش از ۲۰ مردادماه، اتصال کارت‌های بانکی به کارت سوخت محقق می‌شود و در این صورت، نحوه سوخت‌گیری با کارت بانکی به‌چه صورت است؟

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از این است که اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شده و به منظور قابل اجرا شدن اطلاعیه لزوم سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی از ۲۰ مردادماه سال جاری، احتمالاً برای تمامی کسانی که متقاضی ثبت‌نام کارت سوخت المثنی بوده‌اند، کارت سوخت جدید صادر می‌شود، چرا که در غیراین صورت، امکان اجرای این مصوبه، برای کسانی که به هر دلیل کارت سوخت ندارند، امکان‌پذیر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: اتصال کارت بانکی کارت سوخت سوخت گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد بیش از ۳ هزار حساب بانکی و سیم کارت در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار محمد قنبری گفت: با تلاش کارآگاهان در سال ۱۴۰۲ در حوزه مقابله با کلاهبرداری، شاهد افزایش ۲۲.۶ درصدی کشف به کشف و کشف ۸۵ درصدی پرونده‌ها در سطح کشور بوده ایم.

­

این مقام انتظامی افزود: شایع‌ترین کلاهبرداری‌ها با عنوان خرید و فروش، برداشت متقلبانه از حساب، سایت‌های اینترنتی، سرمایه گذاری و دلالی بوده است.

­

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: سال گذشته، حدود ۲ هزار و ۳۰۰ شماره کارت و حساب بانکی و تعداد یک هزار و ۳۱۸ سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه در اختیار کلاهبرداران مسدود شده است.

­

سردار قنبری افزود: با اجرای طرح‌های مختلف در سال گذشته توانستیم جرایم سازمان یافته را کاهش دهیم.

دیگر خبرها

  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • سقف تراکنش های بانکی تغییر کرد
  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • سقف تراکنش خرید افزایش یافت
  • امکان تولید ۸۰ هزار کارت سوخت در روز
  • ۲ هزار و ۳۰۰ حساب بانکی مسدود شد
  • انسداد ۳۶۰۰ حساب بانکی و سیم کارت در سال گذشته
  • عصر انقراض کارت‌های بانکی
  • انسداد بیش از ۳ هزار حساب بانکی و سیم کارت در سال گذشته
  • انواع دوربین لامپی سیم ‌کارت خور