Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-28@20:29:55 GMT

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۷۰۳۲

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی شد

رویداد۲۴ مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی از ساعت ۱۰ امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

این جلسه به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکل کمیته به عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و و مستجاب الدعوه رئیس امور مجامع فدراسیون‌های ورزشی نیز در این انتخابات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای ریاست فدراسیون کشتی، ۷ کاندیدا به نام‌های علیرضا دبیر، حمید بنی‌تمیم، عبدالمهدی نصیرزاده، سیداصغر آزوره، جاسم امیری، علی‌اکبر جیره سرایی و حمیدرضا صالحی احراز صلاحیت شده بودند که حمیدرضا صالحی در مجمع غایب بود و با عدم حضور در مجمع انتخاباتی نامش از بین کاندیدا‌های رأی‌گیری خارج شد.

علی‌اکبر جیره‌سرایی یکی از نامزد‌های انتخابات فدراسیون کشتی نخستین کاندیدای انصرافی مجمع بود به نفع علیرضا دبیر اعلام انصراف کرد. جاسم امیری نیز در ادامه انصراف داد.

در نهایت انتخابات کشتی با ۴ کاندیدا به نام‌های علیرضا دبیر، حمید بنی‌تمیم، عبدالمهدی نصیرزاده و سیداصغر آزوره برگزار شد.

اعضای حاضر در مجمع ۴۳ نفر بودند که اسبقیان عنوان کرد رئیس با ۲۲ رأی انتخاب خواهد شد.

محسن کاوه مدیرفنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و نماینده باشگاه‌ها و والی‌زاده رئیس هیات کشتی لرستان به عنوان ناظر بر انتخابات معرفی شدند.

پس از رای گیری، علیرضا دبیر ۱۸ رای، عبدالمهدی نصیرزاده ۱۲ رای، حمید بنی تمیم ۱۱ رای و سیداصغر آزوره ۲ رای آوردند و بدین ترتیب هیچ کاندیدایی حائز رای اکثریت نشد و انتخابات به دور دوم رفت.

بدین ترتیب در دور دوم دبیر و نصیرزاده با هم رقابت کردند و در نهایت در دور دوم انتخابات پس از رای گیری، علیرضا دبیر با کسب ۳۱ رای برای ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون کشتی جانشین رسول خادم شد. نصیرزاده نیز ۱۲ رای کسب کرد. منبع: فارس برچسب ها: رویداد24 ، مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی ، انتخابات فدراسیون کشتی ، فدراسیون کشتی ، علیرضا دبیر ، محمدرضا داورزنی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی انتخابات فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی علیرضا دبیر محمدرضا داورزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم ناتو برای ساقط کردن موشک های روسیه/اخراج دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین

 

بین الملل تابناک: هفتصد و چهل و هفتمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

اخراج دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - ۲۰:۵۷

ولودیمیر زلنسکی، دستور برکناری الکسی دانیلوف، دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین را از سمت خود امضا کرد.

به گزارش خبرگزاری پراوادای اوکراین، ولودیمیر زلنسکی روز سه‌شنبه الکسی دانیلوف را از سمت دبیری شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین برکنار و الکساندر لیتویننکو که تاکنون ریاست سرویس اطلاعات خارجی را بر عهده داشت به عنوان وزیر جدید امنیت ملی منصوب کرد.

در متنی که روز سه‌شنبه در سایت زلنسکی منتشر شده، آمده است: آلکسی میاچسلاوویچ دانیلوف از سمت دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین برکنار شد.

زلنسکی طی حکمی دیگر، الکساندر لیتویننکو، رئیس سرویس اطلاعات خارجی اوکراین را به سمت دبیر شورای امنیت ملی و دفاع منصوب و از سمت فعلی برکنار کرد.

اولگ ایواشچنکو نیز به عنوان رئیس جدید سرویس اطلاعات خارجی اوکراین منصوب شد.

هیچ دلیلی برای برکناری دانیلوف، که در اکتبر ۲۰۱۹ (آبان ۱۳۹۷) این پست را بر عهده گرفت، ارائه نشده است اما این اتفاق در سومین سال جنگ روسیه علیه اوکراین رخ می‌دهد

تصمیم مهم ناتو برای ساقط کردن موشک های روسیه 

مقام ارشد وزارت خارجه لهستان می‌گوید ناتو موضوع ساقط کردن موشک‌های روسیه در آسمان اوکراین را بررسی می‌کند.

 «آندرزیچ سزیچنا» معاون وزیر خارجه لهستان روز سه‌شنبه گفت ناتو امکان ساقط کردن موشک‌های روسیه در صورت نزدیک‌شدن به مرزهای ائتلاف را بررسی می‌کند.

این اظهارنظر پس از آن صورت گرفت که در حمله موشکی گسترده بامداد یکشنبه روسیه به اوکراین، موشک‌های شلیک شده به مناطقی در لِویو در غرب این کشور، در نزدیکی مرزهای لهستان حرکت کردند.

نیروی هوایی لهستان نیز اعلام کرد در پی این اتفاق، جنگنده‌های اف-۱۶ خود را به پرواز درآورده است.

سزیچنا به رسانه لهستانی RMF24 گفت: «این اقدام البته باید با رضایت اوکراین انجام شود و عواقب بین‌المللی آن را نیز در نظر گرفت؛ پس از آن موشک‌های ناتو به موشک‌های روسیه در خارج از قلمرو ائتلاف برخورد کند».

نگرانی‌ها درباره برخورد مستقیم ناتو و روسیه در اوکراین پس از آن شکل گرفت که «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه ایده اعزام نیروهای رزمی غربی را به اوکراین مطرح کرد؛ اقدامی البته که با مخالفت اعضای ائتلاف مواجه شد.

کرملین: مذاکرات صلح اوکراین بدون روسیه شکست می‌خورد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، در مورد رگزاری هرگونه نشست جهانی صلح درباره اوکراین که روسیه را نادیده بگیرد هشدار داد و آن را محکوم به شکست دانست.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، دیمیتری پسکوف همچنین اعلام کرد که روسیه در جنگ دو ساله با اوکراین به دنبال این است تا از خود در برابر غرب محفاظت کند.

این در حالی است که این مقام عالی رتبه روس پنجشنبه گذشته -یک روز قبل از حمله تروریستی در خارج از مسکو- طی مصاحبه‌ای با هفته‌نامه روسی «آرگیومنتی آی فکتی» (استدلال‌ها و حقایق) تاکید کرده بود مشکل اوکراین بدون مشارکت روسیه قابل حل نخواهد بود.

وی افزود: اوکراین به ابزاری در دست غرب تبدیل شده که با کمک آن قصد دارد، فشار بیشتری بر روسیه وارد کرده و آن را مهار کند.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، پیشتر برگزاری نشست صلح بین‌المللی را خواستار شده بود. در همین راستا سوئیس اوایل سال جاری اعلام کرد میزبان این نشست خواهد بود و در حال بررسی تاریخ و جزئیات آن است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، قبلاً طرح صلح اوکراین مبتنی بر خروج نیروهای روسی از کریمه و احیای مرزهای سال ۱۹۹۱ کی‌یف را غیرقابل اجرا خوانده است.

پسکوف ‌بر غیرقابل تصور بودن این طرح تاکید کرده و طرح‌های مورد بحث اتحادیه اروپا برای کنترل سود حاصل از دارایی‌های روسیه و واگذاری آنها به اوکراین را محکوم کرد.

 

دیگر خبرها

  • درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم
  • منشور اخلاقی؟ کار تاج و عزیز محمدی بود! / اگر بودم، کاری می‌کردم پول ویلموتس را از جیب‌شان بدهند
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • اسامی و زمان دعوت‌شدگان تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • تصمیم مهم ناتو برای ساقط کردن موشک های روسیه/اخراج دبیر شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین
  • دبیرکل و اعضای جدید شورای مرکزی حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شدند
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد