Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مد و لباس با هدف ترویج عفاف و حجاب، اصلاح فرهنگ پوشش صحیح با رعایت معیارهای ایرانی اسلامی، ارتقای سطح زندگی مردم با استفاده از پوشش مناسب، ایجاد بستر مناسب برای شناسایی، ساماندهی و حمایت از طراحان مد و لباس و استفاده بهینه از ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مد و لباس برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیقه ربیعی افزود: ۷۰ اثر ارسال شده به مدت سه روز در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش دوخت چادر در این فرهنسگرا نیز گفت: هفته گذشته نیز یک دوره دوخت چادر برپا شد که با استقبال چشمیگری از سوی بانوان قزوین مواجه شد از این رو امروز و همچنین هفته اینده بار دیگر این کارگاه برگزار خواهد شد.

ربیعی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاه هایی نقش موثری در معرفی فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی در مقابل فرهنگ بیگانه دارد، افزود: لباس و نوع پوشش ظاهری، هویت فکری و عقیدتی یک ملت را نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: طراحان ما می‌توانند بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی خود طراحی مد و لباس داشته و بر اساس ذائقه جوانان آن را به بازار عرضه کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین افزود: فعالیت دانشکده فنی دختران و جهاد دانشگاهی در استان، بستر مناسبی جهت پرورش نیروی ماهر و متخصص در زمینه طراحی و دوخت لباس فراهم کرده ودانش آموختگان دانشگاهی این رشته ها ظرفیت های ارزشمند این استان در این راستا محسوب می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حجاب حضرت زهرا خانواده شهرداری مد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه

جمال برفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» به مناسبت حمله مشروع و غرور آفرین تنبیهی سپاه سرافراز ایران اسلامی به رژیم منحوس، جعلی و متجاوز صهیونیستی و همچنین در آخرین روز هفته هنر انقلاب اسلامی در مقابل مسجد جامع کرمانشاه در روز ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ برگزار گردید.

وی افزود: این برنامه به ابتکار و همت معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و انجمن نقاشان معاصر به فاصله یک روز از پیروزی و پاسخ غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم متجاوز اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و شهادت سرداران سپاه اسلام طراحی و اجرا گردید.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای این برنامه مورد استقبال و توجه بسیار خوب شهروندان قرار گرفت و همچنین به صورت همزمان و زنده از طریق شبکه سراسری خبر و شبکه استانی زاگرس قرار گرفت.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد ادای دین، تقدیر و تشکر هنرمندان از پاسخ کوبنده سپاه اسلام به رژیم منحوس صهیونیستی و نشر ارزشهای مقاومت و خلق آثار هنری و روایت مظلومیت ملت مظلوم غزه بود.

برفی خاطرنشان کرد: ادامه کارگاه و نمایشگاه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در طبقات ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079473

دیگر خبرها

  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • آغاز مسابقات گروه‌های آزاد اسکیت سرعت دختران و پسران
  • حضور موثر بانوان در عرصه‌های هنری نقطه قوت تقویت فرهنگ اسلامی است
  • اسماعیلی: سکوی دائمی عرضه لباس عفیفانه در میدان هفت تیر افتتاح می‌شود
  • اهدای شاخه گل به بانوان کم‌حجاب در باغ عفیف‌آباد شیراز
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی در شهرستان های کرمان برگزار می شود
  • برگزاری نمایشگاه و کارگاه خیابانی نقاشی «وعده صادق» در کرمانشاه