Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- "ورزش و مردم" به تهیه کنندگی و اجرای پیمان یوسفی کاری از تامین برنامه شبکه یک سیما است که جمعه‌ها حوالی ساعت ۱۱:۴۵ بطور زنده روی آنتن می‌رود. تاریخ انتشار: 12:46 - 26 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۰۴۹

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، با پایان لیگ والیبال ملت‌های جهان، برنامه ورزش و مردم این هفته این مسابقات را تحلیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این برنامه همچنین موافقان و مخالفان ایگور کولاکوویچ، با حضور در برنامه عملکرد این مربی را واکاوی می‌کند. انتخابات فدراسیون کشتی از محور‌های دیگر برنامه ورزش و مردم ۲۸ تیر می‌باشد. همچنین در آستانه آغاز فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، برنامه ورزش و مردم بطور مفصل اردو‌های پیش فصل تیم‌های لیگ برتری را بررسی می‌کند.

"ورزش و مردم" به تهیه کنندگی و اجرای پیمان یوسفی کاری از تامین برنامه شبکه یک سیما است که جمعه‌ها حوالی ساعت ۱۱:۴۵ بطور زنده روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شبکه یک عملکرد مربی انتخاب فدراسیون کشتی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • بازیگر جنجالی تلویزیون ایران بطور قانونی مهاجرت کرد
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • خندان و با انگیزه: رونمایی از اولین نسخه پائز در ایران
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود