Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجة‌الاسلام محمد عبادی‌زاده را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس منصوب کردند.

به گزارش ایسنا،‌ متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ محمّد عبادی‌زاده دامت ‌افاضاته

با عنایت به پایان دوره‌ مسئولیت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای نعیم آبادی در جایگاه امامت جمعه‌ بندرعباس با تقدیر و تشکر وافر از زحمات و خدمات طولانی مدت معزّی‌الیه، جنابعالی را به نمایندگی خود در استان هرمزگان و امامت جمعه‌ی بندرعباس منصوب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه‌ بسیار مهم هرمزگان و مردم مؤمن و انقلابی و کارآزموده در آن استان، شایسته‌ اهتمامی ویژه از جهت نشر و تعمیق معارف انقلابی و اسلامی می‌باشند. جنابعالی با توجه به سوابق خدمت در آن منطقه بی‌شک با برجستگی‌های جوانان فداکار و مردمان وفادار آشنا می‌باشید. امروز بزرگداشت این برجستگی‌ها و تقویت و تثبیت آنها از جمله‌ وظایف اصلی علمای دین و بویژه امامان جمعه و فرزانگان حوزه و دانشگاه است. تقویت جریان انقلابی و جوانان مؤمن و روی گشاده و دست مهربان با عموم طبقات، توصیه‌ مؤکد اینجانب است.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت میکنم.

سیّد علی خامنه‌ای
۲۶ تیرماه ۱۳۹۸

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی

بنا بر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها حجت الاسلام علیرضا ناجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع  ۱۲ فروردین روز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برنامه‌های ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس استان اصفهان سخنرانی می‌کند.


در این مراسم میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران نخستین شب از لیالی قدر در حرم مطهر رضوی
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • دیدار نوروزی مسئولان اجرای استان با امام جمعه اردبیل
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه