Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز شهدا را مظهر اقتدار ایران دانست و گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا سبب عزت و آبروی کشور است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سلیمان رستمیان در حاشیه‌ مراسم بزرگداشت شهدای گلزار شهدای چهارصد دستگاه و جشن دهه‌ کرامت که با حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، خادمان بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) و اقشار مختلف مردم در جوار مزار مطهر و نورانی شهدای چهارصد دستگاه کرج برگزار شد، شهدا را مظهر اقتدار ایران دانست و گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا سبب عزت و آبروی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با تأکید بر اینکه ما نباید از شهدا غافل شویم، اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهید و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگرانه او، بخشی از وظایف جامعه نسبت به شهید است که باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: شهدا با نثار خون خود به انقلاب اسلامی و کشور اقتدار بخشیدند و به دشمن نشان دادند که پای آرمان‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند و از هیچ قدرتی هراس ندارند ما نیز به پیروی از راه شهدا باید راه آنان را ادامه داده و موجب عزت و اقتدار کشور شویم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زنده نگه داشتن شهدا عزت آبرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله غلامپور شنبه شب در دیدار با فرماندار شهرستان دشتی گفت: همزمان با سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان بوشهر، آئین تجلیل از همسران شهدای والامقام شهرستان‌های دشتی و تنگستان در خورموج برگزار می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور انجام می‌شود، حواله ۳۰۰ قطعه زمین به فرزندان شهدا اهدا خواهد شد.

کد خبر 6078370

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند
  • ششمین جلسه شواری سیاست‌گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر برگزار شد
  • شهدا نماد عزت و اقتدار نظام اسلامی هستند
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • آمار شهدای فلسطین ۳۳۷۳۹ شهید رسید
  • واکنش خانواده شهدا به تنبیه رژیم صهیونیستی
  • خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود