Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسای کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و ستاد اربعین دانشگاه امام صادق(ع) طی دیداری بر استفاده از ظرفیت این دانشگاه و نیز انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک در حوزه مطالعات فرهنگی، اجتماعی و آموزشی توافق کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: جلسه مشترکی میان رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و ستاد اربعین دانشگاه امام صادق (ع) برگزار و طی آن بر استفاده بیشتر از ظرفیت‌های دانشگاهیان تأکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش، این جلسه به‌منظور آگاهی از فعالیت‌ها و برنامه‌ها و بررسی زمینه‌های فعالیت مشترک میان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و ستاد اربعین دانشگاه امام صادق (ع) برگزار و مقرر شد از ظرفیت‌های استادان و دانشجویان دانشگاه در عرصه‌های مختلف اربعین و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک در حوزه مطالعات فرهنگی و اجتماعی و آموزشی استفاده شود.

 

حجت‌الاسلام «حمید احمدی» در این جلسه بر نقش و حضور استادان و اندیشمندان در صیانت و ارتقای فرهنگی اربعین و فراهم کردن زمینه‌های تمدنی اربعین به‌ویژه دانشگاه امام صادق علیه‌السلام تأکید و آمادگی کامل کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین را مبنی بر فراهم کردن زمینه ایفای نقش ستاد اربعین دانشگاه در عرصه‌های مطالعاتی مدیریت، اقتصاد، حقوق و رسانه و فرهنگی و اجتماعی اعلام کرد.

 

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین خاطرنشان کرد: تعالی حرکت بزرگ اربعین اگر بر دانش استوار شود ماندگار و برکات آن فراگیرتر خواهد شد.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز امام رضا ع دهه کرامت روزنامه جشن های دهه کرامت کانون مساجد شبستان یزد خراسان جنوبی اردبیل کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین اربعین حسینی دانشگاه امام صادق ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه بازیگران دارد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا نصاری ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی «بهار صحنه» در خوزستان تصریح کرد: تئاتر از لحاظ کمی و کیفی نیازمند بازیگر زن و مرد است و برگزاری این کارگاه یک فرصت مناسب برای آسیب شناسی این نقاط ضعف و قوت است.

وی گفت: استقبال خوبی از کارگاه آموزشی «بهار صحنه» شده است و این امر بیانگر ظرفیت و استعداد بازیگری در خوزستان و شوق آموختن است.

هنرمند خوزستانی درباره اهمیت آموزش در هنر تاکید کرد: بازیگر در زمینه علم هنر، بازیگری و تئاتر باید هر لحظه و بر اساس کار جدید مطالعات خود را بروز کند.

این بازیگر و کارگردان خوزستانی سینمای ایران طرح «بهار صحنه» را فرصت مناسبی برای رشد و ارتقای سطح علمی و کیفی هنر بازیگری در استان دانست.

کد خبر 6058157

دیگر خبرها

  • ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی میزبان اسکان موقت نوروزی فرهنگیان است
  • سادگی و یکرنگی زینت سفره‌های افطاری مسجد امام صادق (ع)
  • نقشه دشمنان در انتخابات شکست خورد
  • کهگیلویه و بویراحمد استان برتر در زمینه آموزش فریضه امر به معروف
  • برگزاری جشن تکلیف ۱۰۰ دانش‌آموز دختر در نیشابور
  • خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه بازیگران دارد
  • رشد ۱۸درصدی پذیرفته شدگان کارشناسی تکمیل ظرفیت ۱۴۰۲ پیام نور
  • برگزاری کمیته ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لرستان با هدف توسعه گردشگری
  • مسافران برای انتخاب اسکان و اطلاع از ظرفیت‌ها از اپلیکیشن «اصفهان من» یا سامانه ۱۳۷ استفاده کنند
  • استفاده از ظرفیت منازل استیجاری اصفهان برای اسکان در نوروز