Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده شکایت پروپئیچ بازیکن خارجی سابق تیم فوتبال باعث شده تا آبی پوشان طی مهلت 60 روزه از فیفا این پرونده را مختومه کنند و غرامت سنگین بازیکن سابق تیم پرداخت شود.

با اعلام امیرحسین فتحی، مدیرعامل این باشگاه فیفا موافقت کرده که طلب این بازیکن را از محل درآمدهای استقلال پرداخت می‌کند و به همین خاطر نگرانی‌ بابت حل این پرونده وجود ندارد و استقلال 430 هزار پروپئیچ  را پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون محرومیت استقلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی در حالی مطرح شده که یکی از مدیران استقلال این خبر را صد در صد تکذیب کرد و اشاره داشت که درباره پرونده این بازیکن توضیحات لازم داده شده است.

فتحی درباره آخرین وضعیت پرونده  پروپئیچ گفت: مکاتبه‌های زیادی کردیم که از درآمدهایمان در فیفا پول پروپئیچ را پرداخت کنیم که این کار انجام نشد. با فدراسیون فوتبال نامه‌نگاری کردیم که خود باشگاه این پول را پرداخت کنیم. با این حال در نامه‌نگاری‌های زیادی که دوباره با فیفا داشتیم، موفق شدیم به آن‌ها این مسئله را بقبولانیم. آن‌ها پذیرفتند که این پول را از محل درآمدمان پرداخت کنند. امروز با مسئولان کمیته انضباطی فیفا صحبت کردم و آن‌ها اعلام کردند که این پول را از درآمد ما به پروپئیچ پرداخت کنند. آن‌ها قرار است رسما به فدراسیون فوتبال اعلام کنند که این پول را به پروپئیچ پرداخت می‌کنند. همچنین ما به صورت موازی پولی به سفارت ایران در کرواسی منتقل کردیم تا در صورت نرسیدن پول از سوی فیفا به پروپئیچ پرداخت کنیم. بنده به هواداران استقلال می‌گویم که اخبار را از رسانه رسمی باشگاه پیگیری کنند و توجهی به منابع غیررسمی و افرادی که به دنبال ضربه زدن به استقلال هستند، نکنند.

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت پرونده پروپئیچ

فسخ قرارداد بازیکن اخراجی استقلال به تعویق افتاد

باشگاه استقلال از پرسپولیس شکایت می‌کند؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد

دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد و گفت: هنگام بازداشت و انتقال به من توهین و مورد ضرب و جرح قرار گرفتم و هیچگاه بحث تجاوز مطرح نبوده و هیچ گونه تجاوزی انجام نشده است.

به گزارش مشرق، از روز گذشته یک ادعای مشکوک به صورت گسترده در فضای مجازی مطرح و دست به دست شده است. یک زندانی مشکوک امنیتی که سابقه او در طرح ادعای دروغ و کذب در مورد خودش و دیگران عیان و آشکار است در پیامی از اینکه به فردی به نام دینا قالیباف تجاوز شده است خبر داد.

پس از انتشار این ادعا از سوی فرد مورد اشاره دادستانی تهران بلافاصله بررسی دقیق موضوع را در دستور کار خود قرار داد و تحقیقات دقیق و گسترده‌ای در این خصوص صورت گرفت. در همین رابطه دینا قالیباف نزد مقام قضایی ادعای مطرح شده مبنی بر تجاوز به وی را تکذیب کرد.

فرد مورد اشاره ضمن رد ادعای مطرح شده از سوی دیگر زندانی طرح کننده ادعا گفت: هنگام بازداشت و انتقال به من توهین و مورد ضرب و جرح قرار گرفتم و هیچگاه بحث تجاوز مطرح نبوده و هیچ گونه تجاوزی انجام نشده است.

پس از تکذیب تجاوز از سوی دینا قالیباف، مقام قضایی شخصا در خصوص ادعای ضرب و جرح و توهین تحقیقات میدانی انجام می دهد که در این مورد نیز هیچ مستندات و دلیل و مدرکی ارائه نشد و کذب بودن ادعای دوم نیز به مقام قضایی ثابت شد.

در همین رابطه؛ پس از انجام تحقیقات و احراز ادعای کذب دینا قالیباف پرونده قضایی جدیدی علیه وی تشکیل شده است.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد