Web Analytics Made Easy - Statcounter



باشگاه استقلال به خاطر عدم پرداخت مطالبات پروپئیچ از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد.

به گزارش ایسنا، مهلت باشگاه استقلال برای پرداخت طلب پروپئیچ، دوشنبه، ۲۴ تیر به اتمام رسید ولی دیروز (سه‌شنبه) باشگاه استقلال و امیرحسین فتحی، مدیرعامل این باشگاه اعلام کردند که با وجود اتمام مهلت استقلالی‌ها برای پرداخت طلب ۴۳۰ هزار دلاری پروپئیچ، فیفا موافقت کرده که طلب این بازیکن را از محل درآمدهای استقلال پرداخت می‌کند و به همین خاطر نگرانی‌ای بابت حل این پرونده وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال باتوجه به حکم CAS که به فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه استقلال و وکیل پروپئیچ ارسال شده، مدیران آبی‌های پایتخت با تعللی که در پرداخت مطالبات بازیکن اسبق کرواتشان انجام دادند، منجر به محرومیت استقلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی شدند. در حکم CAS به صورت کاملاً واضحی اعلام شده که استقلال در صورتی که نتواند در مهلت ۶۰ روزه تعیین شده از سوی فیفا، طلب پروپئیچ را پرداخت کند، از دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم خواهد شد.

در ماده ۴ حکم CAS آمده است: اگر مبلغ بدهی به طلبکار پرداخت نشود و رسید آن برای کمیته انضباطی فیفا و فدراسیون فوتبال ایران تا زمان معین شده (۶۰ روز بعد از ابلاغ این حکم یعنی ۲۶ اردیبهشت) مشخص نشود، محرومیت از جذب بازیکن جدید چه ایرانی و چه خارجی برای دو پنجره نقل و انتقالات اعمال می‌شود که این محرومیت از روز اول پنجره نقل و انتقالات بعدی اعمال می‌شود. در صورتی که تاریخ این مهلت به پایان برسد محرومیت از جذب بازیکن در سطح داخلی و بین‌المللی از طرف فدراسیون فوتبال ایران و فیفا اعمال می‌شود، بدون تصمیم رسمی دیگر یا ابلاغ دیگری از طرف کمیته انضباطی فیفا یا دبیرکل آن. این محرومیت شامل تمام رده‌های سنی باشگاه از بزرگسالان تا نونهالان می‌شود.

همچنین در ماده ۵ و ۶ آمده است: اگر باشگاه بدهکار (استقلال) همچنان نتواند بدهی‌اش را به طلبکار پرداخت کند دو پنجره نقل‌و انتقالاتی دیگر محروم می‌شود و در صورت دوباره در پرداخت بدهی‌اش قسور کند به یک دسته پایین‌تر سقوط کند.

در ادامه در بند ۷ اعلام شده است: فدراسیون فوتبال ایران موظف است که این محرومیت را به اطلاع فیفا برساند که محرومیت از جذب بازیکن به صورت کامل اجرا شده است. در غیر این صورت فیفا می‌تواند محرومیت‌های لازم علیه کشور ایران را لحاظ کند که منجر به تعلیق و حذف از رقابت‌های فیفا شود.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغ«اورزولا فون در لین» رئیس‌ جدید کمیسیون اروپا شدسیاست خارجی آمریکا در قبال ایران جواب داده است ترامپ: دنبال تغییر نظام ایران نیستیم مهارت خیره کننده هنرمند اسپانیایی در ساخت مجسمه چوبی (+تصاویر)آخرین ماه گرفتگی قرنسهم هر ایرانی از یارانه‌، ماهی یک میلیون است! مقام اماراتی: نفتکش مفقود شده در تنگه هرمز، اماراتی نیست/ آمریکا: احتمالا ایران مسئول گم‌شدن نفتکش استداروخانه آنلاین چیست؟ یک داروخانه آنلاین چه مزیت هایی دارد؟حبس شدن بیش از ۴۰ نفر در زیر آوار ساختمانی در هندبرتری استقلال مقابل حریف رومانیایی در دیداری دوستانهحسین جنتی، به شش ماه حبس محکوم شد الجزایر چراغ اسکار 2020 را روشن کردسایر خبرهای داغ

آیا می دانید خروج سخت مدفوع خشک باعث ...

1000گیگ اینترنت رایگان با خرید بسته 30روزه

طراحی بنر تلگرام و اینستاگرام/قیمت مناسب

سفرهای شگفت انگیز در تابستان

ورود همه آقایان ممنوع

دندان های زیبا داشته باشید

افزایش لایک،بازدید و کامنت در اینستاگرام

کسب و کاری پر سود راه اندازی کنید

اگر می خواهید طراح لباس شوید کلیک کنید

1000 دقیقه مکالمه رایگان به مدت یک سال

افزایش قد دیگر یک رویا نیست

فروشگاه آنلاین قطعات یدکی لوازم خانگی

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی یک جلسه محروم شد، مرادمند ۱۰۰ میلیون تومان جریمه

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارش مسابقه و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی آرای مربوط به دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال را به شرح ذیل اعلام کرد:

باشگاه آلومینیوم اراک

تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه 

مستند: ماده ۸۶

تنبیهات: ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی+اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره ۲۰۶۹ پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)

حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)

تخلف: رفتار غیرورزشی

مستند: ماده ۶۴

تنبیهات: ۲۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا_قطعی)

باشگاه استقلال

تخلف: استفاده از الفاظ توهین آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب

مستند:ماده ۸۶

تنبیهات: ۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

سید حسین حسینی (بازیکن استقلال)

تخلف: نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه 

مستند: مواد ۵۱ و ۵۵

تنبیهات: یک جلسه محرومیت که به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود + ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

محمدحسین مرادمند (بازیکن استقلال)

تخلف: بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه 

مستند: ماده ۵۵

تنبیهات: ۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • چهار ستاره ملی‌پوش در قلاب تراکتور!
  • کاپیتان استقلال رسماً محروم شد
  • حسینی یک جلسه محروم شد، مرادمند ۱۰۰ میلیون تومان جریمه
  • حسینی محروم شد، استقلال و مرادمند جریمه!
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد