Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

علیرضا دبیر در حاشیه انتخابات فدراسیون کشتی گفت: از همه اعضای مجمع و همه گوش شکسته‌ها تشکر می‌کنم. نه خوشحالم و نه ناراحت. با بنی تمیم رفاقت دیرینه دارم. من با کسی تسویه حساب نمی‌کنم و با همه رفیقم. چند نفر که با من رفیق بودند، امروز پیچیدند!

وی افزود: یک‌نفره نمی‌شود کار کرد، کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و نهادهای نظارتی و هیئت‌ها، همه باید کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار سختی داریم. گزارشی از فدراسیون گذشته به مجمع خواهم داد.

دبیر تصریح کرد: شهرت ام‌الفساد است و من اهل مصاحبه نیستم و حتما سخنگو انتخاب می‌کنیم. من نمی‌گویم و «مَنی» وجود ندارد، همه با هم فرقی نداریم. نصیرزاده با سن جوانش، هر استانی را ٤-٥ بار رفت، جیره سرایی پیشکسوت من و بنی تمیم برادر من است. ما حرفی نداریم و یک تیم هستیم. حرفی ندارم و در خدمت دوستان هستیم چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که رای ندادند.

منبع: وانا

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران فارسی پای کار توسعه سلامت



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر عامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: پارسال خیران این مجمع با هدف افزایش سلامت جامعه، ۱۳۶ تفاهم‌نامه را به ارزش ۵۴۳ میلیارد تومان امضا کردند.
علی‌اکبر رامجردی افزود: ۳۶ تفاهم‌نامه در شیراز و ۱٠٠ تفاهم‌نامه در دفاتر شهرستان‌های استان منعقد شد و این تفاهم‌نامه‌ها شامل ۲۱مورد اهدای ملک، اجرای ۳۶ طرح عمرانی، ۶۶ مورد اهدای تجهیزات، اهدای ۳ دستگاه آمبولانس و ۱۰ نوع اقدام حمایتی بود.
رامجردی بیان کرد: علاوه بر این فعالیت‌ها، ۵ هزار و ۸۰۰ بیمار نیازمند با اهدای وام قرض‌الحسنه، کمک بلاعوض، معرفی به مراکز درمانی و اسکان همراهان بیمار با اعتباری بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان حمایت شده‌اند.
خیران سلامت در استان فارس در زمینه‌های حمایت، ساخت، تجهیز و تکمیل مراکز حوزه سلامت فعالند و دستاورد‌های تاثیرگذار و شگرفی در زمینه‌های مختلف از جمله امور بهداشتی، درمانی داشته‌اند.
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با موفق برشمردن کار‌های خیران از افتتاح بزرگترین مرکز شیمی درمانی جنوب کشور «مرکز آنکولوژی مهر» به عنوان شاخص‌ترین کار خیرین در سال گذشته یاد کرد و افزود: امسال هم بزرگترین اقامتگاه همراه بیمار جنوب کشور که با همت خیرین ساخته شده است، به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی بیان کرد: خیران و مردم شریف استان فارس برای مشارکت در کار‌های خیر حوزه سلامت با کارشناسان مجمع خیران تأمین سلامت با شماره ۰۷۱۳۲۳۵۹۲۰۰ تماس گرفته و از فضا و فرصت‌های کار‌های خیر اطلاع کسب کنند.

دیگر خبرها

  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • دیدار نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان با دبیر کل مجمع تقریب/تمجید از عملیات غرورآفرین وعده صادق
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • انتخاب رئیس هیات گلف کردستان
  • مجمع پی پاد ۱۴۰۳
  • تسویه ۱۰۰ درصدی مطالبات زرشک کاران سربیشه
  • خیران فارسی پای کار توسعه سلامت
  • ادامه ریاست الماسخاله در هیات فوتبال گیلان
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد