Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت:‌ افزایش مصرف برق در ایلام در شرایط بحرانی قرار دارد. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

هادی شیرخانی، در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت:  افزایش مصرف برق در استان ایلام  در شرایط بحرانی  قرار دارد و در صورت تداوم این روند مجبور به اعمال طرح‌های کنترل مصرف اعم از خاموشی‌های پاره وقت هستیم

وی افزود: برای پرهیز از وقوع اعمال طرح‌های کنترلی، شهروندان را به یاری می‌طلبیم که با کاهش مصرف به ما کمک کنند تا بتوانیم از اعمال اقدامات کنترلی و ایجاد خاموشی ممانعت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنایع چه میزان از مصرف برق خراسان رضوی را به خود اختصاص می‌دهند؟کلانشهر مشهد در محدوده قرمز/ دو استان در منطقه زرد مصرف برق قرار گرفتندامروز 6 استان کشورمان در معرض رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: گرم شدن هوا و افزایش این روند افزایش موجب آن شده است در برخی شهرستان‌های استان ایلام شاهد افزایش دما تا 50 درجه باشیم که این افزایش دما موجب افزایش مصرف برق شده است.

وی گفت: واحدهای خانگی، کشاورزی و بخش صنعت می‌توانند با کنترل و کاهش در این موضوع  در کاهش خاموشی‌ها نقش آفرینی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با اشاره به اینکه برای ادارات دیزل‌ ژنراتور در نظر گرفته شده است گفت: در صورت همکاری برای کاهش مصرف در ساعت 12 تا 16 علاوه بر اینکه سوخت دولتی در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود، به ازای هر کیلووات ساعتی که برق تولید و مصرف می‌کنند 450 تومان به آن‌ها پرداخت می‌شود.

شیرخانی بیان کرد: چنانچه مشترکان خانگی مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته 10 درصد کاهش دهند، مشمول تخفیف می‌شوند. 

وی گفت: در صورت همکاری امسال را بدون خاموشی می‌گذرانیم اما در صورت عدم همکاری و استفاده بیش از حد از کولرهای گازی در ساعت پیک مصرف به احتمال زیاد مجبور به اعمال خاموشی در استان هستیم.

شیرخانی افزود: در گذشته که ساعت کاری ادارات تغییر کرده بود، مصرف ادارات به صورت روزانه کنترل می‌شد و چنانچه اداره‌ای از ساعت 13:30 به بعد بیشتر از مصرف پایه مصرف می‌کرد بعد از اخطار، برق آن اداره قطع می‌شد اما اکنون که ساعت کاری ادارات به روال سابق بازگشته بخشنامه‌ای برای برخورد با این ادارات ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید

                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سیروس نادری زرنه اظهار داشت: حداکثرسرعت باد ایستگاه‌های هواشناسی تا ساعت ۷/۳۰ صبح امروز کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.   ارکواز ۸۰   آبدانان ۶۵   دهلران ۶۵   ایوان ۵۸   سرابله ۵۴   ایلام ۵۱   هلیلان ۴۴   مهران ۴۰   دره شهر ۴۹   بدره ۳۰   لومار ۲۲

دیگر خبرها

  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • ضربه به تولید با تصمیم‌گیری برای خاموشی چاه موتورهای کشاورزی
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • رشد ۶ درصدی مصرف برق در صورت افزایش قابل توجه دما
  • ◄ بازار چای بحرانی و کار قاچاقچیان چای سکه می شود!
  • یکی از معجزه‌آساترین خواص این گیاه تقویت دید چشم است