Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود شایقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از این منابع فاینانس بانک ملی و ۴۵۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال نیز اعتبارات دولتی است که امسال و سال آینده با تزریق چهار هزار میلیارد ریال منابع سالانه این پروژه تا پایان سال ۹۹ آماده افتتاح خواهد شد.

وی در مورد پروژه‌های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: عمده این پروژه‌ها عملیاتی شده تا فرصت اشتغال در قالب اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی فراهم آید که با ارزیابی وزارت کشور استان اردبیل در تحقق طرح‌های اقتصاد مقاومتی رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل در مورد تامین اعتبار برای ۴۹ طرح ملی به ویژه در بخش راه، سدها، توسعه دانشگاه‌ها و طرح‌های آب و فاضلاب گفت: با پیگیری که از طریق وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها انجام شده سعی بر این است تا با جذب منابع ملی بخش عظیمی از این پروژه‌ها به نتیجه برسد.

وی اضافه کرد: قرار است در سفر رییس جمهوری نیز بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان پیشنهاد جذب منابع شود.

شایقی از رشد ۴۲ درصد اعتبارات استان در سالجاری خبر داد و گفت: اعتبارات سال ۹۸ در ۲ قالب پروژه‌های استانی و ملی تعریف شده که در توزیع اعتبارات استانی جلسات کمیته برنامه‌ریزی برگزار شده است.

وی اظهار داشت: اولویت اصلی مسئولان استان رونق تولید و اشتغال و تدارک زیرساخت‌های حوزه گردشگری است که البته توجه به آب مناطق روستایی و عشایری، تکمیل پروژه‌های راهسازی و طرح‌های آب و فاضلاب با جدیت دنبال خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در اعتبارات حوزه راه که به صورت ملی پیگیر جذب اعتبارات هستیم محور نیر – سراب، اردبیل – سرچم، نمین – آستارا، پارس‌آباد – مشگین‌شهر، لنگان – گرمی – بیله‌سوار و کلور – درام به همراه ماسوله – ماجولان تعریف شده است.

۷۱۱۰/‏‬ ۱۲۵۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راه آهن اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد برارزاده با بیان اینکه مجتمع آبرسانی شیخ موسی بابل شامل ۶ روستا با برخورداری ۶۲۵۰ خانوار می‌باشد، گفت: عملیات احداث ۱۰ باب مخزن ذخیره به حجم ۱۷۰۰ متر مکعب به اتمام رسید و ۲ مخزن دیگر در مجموع به ظرفیت ۱۵۰ متر مکعب نیز درحال ساخت است.

وی ادامه داد: تا کنون ۴کیلومتر خط انتقال و ۳۷ کیلومتر شبکه توزیع و یک مورد طرح برق در این پروژه به اجرا درآمد.

مدیرعامل آبفا مازندران، اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را ۱۷۱ میلیارد ریال و اعتبار مورد نیاز را ۳۸۰ میلیارد ریال دانست.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • همسویی بی‌نظیر در توسعه اردبیل
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل