Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، زندگی سی ساله شهید عمار بهمنی گفتنی‌ها و شنیدنی‌های شیرینی دارد که گوشه‌ای از آن در برنامه این هفته «از آسمان» تقدیم علاقه مندان فرهنگ جهاد و شهادت می‌شود.

امیر خورشیدی فرد تهیه کننده و کارگردان برنامه «از آسمان» پیرامون زندگی  شهید عمار بهمنی، به خبرنگار ما گفت: شهید عمار بهمنی نمونه‌ای از جوانان غیر نظامی ولی آماده به رزم انقلاب است که در وقت مبارزه با ظالم، از همه آرزو‌های ریز و درشتشان می‌گذرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وحشیگری تروریست‌ها در سوریه آرام و قرار را از عمار گرفته بود و همین مسئله سبب شد که او بار‌ها در جمع دوستان و خانواده این موضوع را بیان کند که پیگیر اعزام به منطقه است. بالاخره هم رفت و در همان نخستین اعزام به شهادت رسید.

خورشیدی فرد اظهار کرد: عمار علیرغم اینکه امید زیادی به زندگی داشت و جوان سر زنده‌ای بود، دوست داشت که اولین شهید مدافع حرم محل زندگی اش باشد. عمار بهمنی دانشجوی ورزشکار اهل فسا و ساکن تهران خیلی تلاش کرد تا برگه اعزامش مهر شود و به جمع رزمنده‌های مدافع حریم اسلام بپیوندد. سرانجام کار رفتنش جور شد و این بسیجی جهادگر به آرزوی دیرینه اش رسید.

گفتنی است این روایت «از آسمان» به همت آقایان سعید سلیمانی، نادر گهرسودی، مرتضی اعطاسی، جعفر اکبری، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء تولید شده و جمعه ۲۸ تیرماه رأس ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا دفاع مقدس صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالروز شهادت علی اکبر شیرودی، سیصد و پنجاه و ششمین شب خاطره همراه با خاطره گویی هم رزمان این شهید در آسمان غرب با حضور خانواده شهید شیرودی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

روایت خلبانان هوانیروز ارتش در اولین روزهای دفاع مقدس و اکران فیلم «آسمان غرب» از جمله برنامه‌های شب خاطره مذکور است.

شب خاطره مورد اشاره امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۳۰: ۱۶ در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

کد خبر 6088429 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • فیلم/ ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • آوای ۵۰۰۰ ساله در لرستان به روایت تسنیم از خنیاگران سرنا
  • مصرف ماهانه شکر به ۲۴۰ هزار تن رسید
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • ایده‌های جالب مردم غزه در برابر توحش همه جانبه صهیونیستها