Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@06:38:04 GMT

حماس: روابط ما با ایران در بهترین شکل است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۷۷۵۶

حماس: روابط ما با ایران در بهترین شکل است

ابو مرزوق با بیان این مطلب گفت: روابط ما با جمهوری اسلامی ایران مستحکم است و با اینکه فراز و فرود‌هایی داشته، اما هرگز در هیچ مرحله‌ای قطع نشده و اکنون هم در بهترین شکل خود است.

وی در خصوص روابط حماس با سوریه بیان داشت: با اینکه در رسانه‌ها حرف‌های بسیاری در این باره چه از سوی سخنگو‌های حماس و چه در داخل دولت سوریه بیان شده، اما پیشرفتی در روابط ما با دمشق حاصل نشده و مسائل همچنان مانند قبل است و حماس در سوریه حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس دفتر روابط بین الملل حماس به دعوت وزارت خارجه روسیه به مسکو پایتخت این کشور سفر کرده است.

روابط حماس و دولت دمشق از ابتدای بحران سوریه در سال ۲۰۱۱ تیره و در نهایت قطع شد و به دنبال آن جنبش حماس دفتر خود را در دمشق تعطیل کرد و فرماندهان جنبش حماس به پایتخت‌های کشور‌های دیگر از جمله دوحه قطر سفر کردند. منبع:اسپوتنیک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حماس سوریه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

بنابر روایت ایرنا، رئیس دولت در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898390

دیگر خبرها

  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • هنوز در خیابان‌های دمشق از پاسخ ایران به اسراییل حرف می‌زنند!
  • دومین شکست بزرگ اطلاعاتی اسرائیل پس از طوفان الاقصی چیست؟
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • پیام ابراهیم رئیسی به بشار اسد +جزئیات
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • تقدیر مردم استانبول از ایران در پی عملیات غرورآفرین «وعده صادق» +فیلم
  • آینده اقتصاد سوریه/ شرایط روزبه‌روز سخت می‌شود