Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بیژن کردستانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از محل اعتبارات سال ۹۷ که سال مالی آن تا پایان تیر ماه ادامه دارد این هزینه انجام شده است.

وی ادامه داد: برای هزینه کرد این اعتبار، پروژه‌های متعددی در بخش برق، گاز، آب، راه، مخابرات، فاضلاب و غیره تعریف کردیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه با بیان اینکه شهرک زاگرس از جمله شهرک های با بیشترین پروژه تعریف شده بوده است، عنوان کرد: برای این شهرک پروژه های مختلفی در بخش های مخابرات، گاز، فاضلاب و راه اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کردستانی یادآور شد: برای شهرک های صنعتی هرسین، جوانرود و کنگاور نیز پروژه های زیرساختی متعددی از محل این اعتبارات انجام دادیم.

وی معتقد است تکمیل زیرساخت‌های شهرک های صنعتی تاثیر بسزایی در جذب سرمایه‌گذاران و رونق تولید در این شهرک ها دارد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد صنعتی و تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.

۷۴۶۰/‏۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن ایرنا شهرک های صنعتی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سهراب فیض‌زاده ­رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در مصاحبه با خبرنگار چاراویماق از آمادگی واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران خبر داد.

گفتنی است؛ شهرستان چاراویماق با دارا بودن وسعت زیاد و ظرفیت مناسب برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف، به علت نبود کارخانجات متناسب، تولیدات بخش‌های کشاورزی و معادن، بصورت خام، فرآوری و باعث مهاجرت مردم می شود؛ در این میان، شهرک صنعتی چاراویماق یکی از زیر ساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذار و توسعه و آبادانی این شهرستان که با توجه به قرارگرفتن درجوار آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، هم برای سرمایه گذاری و هم در حوزه اشتغال‌زایی، کمک بزرگی برای جوانان جویای کار می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود