Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

پرونده پروپئیچ با قصور مدیران استقلال حل نشد و طبق حکم فیفا استقلال با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی روبرو شد. در این بین اظهار نظرهای مختلفی وجود داشت. برای مثال امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال دیشب (سه‌شنبه) درباره روند حل این پرونده توضیح داده بود که در مکاتباتی که با فیفا داشتند فدراسیون جهانی فوتبال قبول کرده که طلب پروپئیچ را از محل درآمدهای استقلال در فیفا پرداخت کند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هوشنگ نصیرزاده، کارشناس حقوقی فوتبال در پاسخ به این سوال که در چه صورت استقلال با محرومیت روبرو می‌شود، توضیح داده بود که تنها در صورتی که وکیل پروپئیچ به فیفا اعلام کند در تاریخ مقرر پول را دریافت نکرده‌اند، محرومیت برای استقلال اعمال می‌شود.

با این حال کپین، وکیل پروپئیچ درباره این اظهارنظرها گفت: در شش ماه گذشته افراد زیادی از باشگاه استقلال صحبت کردند که فیفا فلان کار را خواهد کرد اما فیفا هنوز هیچ کاری انجام نداده است. در حال حاضر استقلال باید ۲۰ هزار فرانک هم به عنوان جریمه به فیفا پرداخت کنند و از پنجره نقل و انتقالات محروم شود، این حقیقتی است که وجود دارد.

او افزود: بر اساس حکمی که توسط کمیته انضباطی فیفا در تاریخ ۱۳ می گرفته شد فیفا باید این جریمه را پرداخت کند و اگر در تاریخ مقرر، پرداخت به طلبکار انجام نگیرد و رسید این پرداخت به فیفا ارسال نشود استقلال با محرومیت روبرو می‌شود.

وکیل پروپئیچ در پایان گفت: اینکه من باید به فیفا اعلام کنم که استقلال پولی به ما پرداخت نکرده تا فیفا استقلال را جریمه کند درست نیست چون استقلال متعهد شده که تا ۱۵ جولای رسید پرداخت را به کمیته انضباطی فیفا ارسال کند. این موعد دو روز است که به اتمام رسیده و هنوز پولی پرداخت نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال پروپئیچ محرومیت استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس

بالاخره بعد از سال‌ها دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شدند. پرسپولیس به کنسرسیومی از ۶ بانک داده شد و استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار گردید. نکته جالب در خصوص این واگذاری‌ها بدهی سنگین باشگاه استقلال به مالک جدید پرسپولیس است. بانک شهر که بیشترین سهام پرسپولیس را در اختیار دارد و حتی قرار است بیشترین عضو را در هیئت مدیره داشته باشد، طی دو سه سال اخیر وام‌های سنگینی به پرسپولیس و استقلال داده و به نوعی اسپانسر دو باشگاه هم بود. مدیران استقلال طی چند سال گذشته چندین بار از این بانک وام گرفتند و در حال حاضر هم بدهی سنگینی به بانک شهر دارند.

آبی‌ها چیزی در حدود ۱۸۶ میلیارد تومان به بانک شهر بدهی دارند و برای گرفتن وام هم سند ورزشگاه مرغوبکار را گرو گذاشتند. شاید ماجرای مالکیت این بانک بر باشگاه پرسپولیس به زودی به ضرر استقلالی‌ها تمام شود و این باشگاه را با مالک جدید قرمز‌ها وارد چالش بزرگی کند. حال باید دید حالا که بانک شهر مالکیت پرسپولیس را برعهده گرفته، چطور می‌خواهد با رقیب سنتی کنار بیاید و آیا این موضوع برای باشگاه استقلال مشکل ساز خواهد شد یا خیر.

بعد از گرفتن وام، باشگاه استقلال به صورت ماهیانه اقساط سنگینی را پرداخت می‌کرده و هنوز هم باید این اقساط را پرداخت کند. البته مشخص نیست در این زمینه باشگاه استقلال اقساط خود را به موقع پرداخت کرده و یا اینکه در پرداخت اقساط وام‌های گرفته شده تاخیر داشته است.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • علی خطیر: بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، امروز بزرگترین روز در تاریخ باشگاه است! / فیلم
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی