Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، محمود بهمنی در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن که در سالن 9 دی ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار داشت: البرز منطقه‌ای پر از ظرفیت و توان است، تعدادی زیادی جمعیت در این منطقه زندگی می‌کنند، البرز از نظر کشاورزی در کشور اول است و 700 هزار تن شیر در این استان تولید می‌شود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این منطقه 3200 کارخانه موجود وجود دارد که اگر موانع تولیدی این واحدها برطرف شود رونق تولید در این منطقه و حتی محقق می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساوجبلاغ یک بیمارستان استاندارد و با کیفیت ندارد، بیان کرد: در این زمینه از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کنیم‌، پل راه آهن چندماه قبل تخریب ‌و رها شد که این مشکل باید برطرف شود، کارخانجات ساوجبلاغ نیز به تامین نقدینگی نیاز دارند.

بهمنی با بیان اینکه امروز باید صد‌در‌صد پول برای باز کردن ال‌سی پرداخت شود در حالی که در گذشته اینگونه نبود، گفت: نقدینگی که برای تولید بهره‌گیری شود تورم را کنترل می‌کند دولت باید بدهی خود به سیستم بانکی را تسویه کند و باید طرح‌های نیمه‌کاره واگذار و پول به سیستم تزریق شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان با بیان اینکه قیمت ارز یکی از نگرانی‌های حوزه سرمایه‌گذاری است، تصریح کرد: با پیگیری رئیس مجلس ‌‌سود مرکب از بدهی تولید‌کنندگان حذف شد و از این پس می‌توانند با این موضوع قسمتی از بدهی‌های خود را بپردازند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو

هاشم علایی گفت: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از حمایت مالی این شرکت از حضور تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولید کنندگان محسوب می‌شود تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.

به گفته او، با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری تولید کنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.

علایی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • کاکائو معضل جهانی شد!
  • سوق دادن سرمایه‌ها به بخش تولید با اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم/ فشار را از دوش تولید کنندگان بر داریم
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • صید ماهی مرکب در صیدگاه‌های استان بوشهر ممنوع است
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • بزرگترین تولید کنندگان انرژی هسته‌ای در جهان (+ اینفوگرافی)