Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از انجام نخستین برداشت مکاینزه برنج کشور در شالیزارهای مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،عزیزاله شهیدی‌فر از انجام نخستین برداشت مکانیزه برنج کشور در شالیزارهای مازندران خبر داد.وافزود: عملیات برداشت برنج پنجشنبه 27 تیرماه با حضور استاندار مازندران و مسؤولین ملی و استانی در آمل  کیلومتر هفت جاده بابل بعد از معاونت تحقیقات برنج در روستای قلیان‌کلا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: مازندران با دارا بودن بیش از 40 درصد سطح زیرکشت و تولید برنج، رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است. 

شهیدی‌فر یادآور شد: امسال 214 هزار و 326 هکتار از شالیزارهای مازندران نشاکاری شد که نسبت به سال گذشته افزایش 6 درصدی داشته است.

 وی بیان کرد: با توجه به عدم محدودیت کشت ارقام در اراضی شالیزاری وضعیت مطلوبی را در بازار برنج پرمحصول استان شاهد هستیم به گونه‌ای که از 34 هزار و 450 هکتار سال گذشته با 67 درصد رشد امسال به 58 هزار و 400 هکتار رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نشاء مکانیزه برنج را در اراضی شالیزاری با 65 هزار هکتار و افزایش 21 درصدی نسبت به سال گذشته اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: به بار نشستن نخستین خوشه های طلایی برنج کشور شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت خوشه‌های طلایی گندم از مزارع کشاورزی خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر گفت: با آغاز برداشت گندم از مزارع خرمشهر پیش بینی شده که ۳۶ هزار تن گندم از سطح ۱۴ هزار هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان برداشت شود.
یاسر شریفی بیان اینکه برداشت از ۲۵ فروردین ماه آغاز می‌شود و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد افزود: امسال ۱۴ هزار هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت گندم رفته است و پیش بینی می‌شود ۳۶ هزار تن محصول از این سطح برداشت شود.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان نیز پیش بینی کرد: بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصول گندم از سطح مزارع استان برداشت و روانه سیلو‌ها شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • یک گل شصت متری در سکوت مطلق!
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از مزارع کشاورزی خرمشهر
  • آغاز برداشت خوشه های طلایی در خراسان جنوبی 
  • برداشت خوشه‌های طلایی گندم از یک هزار و ۱۲۵ هکتار گندم زارهای آبادان
  • خزانه گیری ۱۶۷ هزار هکتار شالیزار در مازندران
  • امسال ۱۶۷ هزار هکتار از شالیزارهای مازندران خزانه‌گیری شد
  • خزانه گیری ۱۶۷ هزار هکتار از شالیزار‌های مازندران
  • خزانه گیری ۱۶۷ هزار هکتار شالیزار مازندران
  • 167 هزار هکتار شالیزار مازندران خزانه‌گیری شد