Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل نوری واحد گفت: میزان ثبت زکات در ۳ ماهه نخست سال جاری ۴۵ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته داشته است به صورتی که مردم مومن و نیکوکار آذربایجان غربی میزان ۱۰ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان زکات پرداخت کرده اند.

«جلیل نوری واحد» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: میزان ثبت زکات در 3 ماهه نخست ساری جاری 45 درصد افزایش را نسبت به سال گذشته داشته است به صورتی که مردم مومن و نیکو کار آذربایجان غربی میزان 10 میلیارد و 735 میلیون تومان زکات پرداخت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی افزود: در سال جاری مبلغی بالغ بر 8 میلیارد و 190 میلیون تومان زکات فطریه مردم آذربایجان غربی در سیستم مشارکت ثبت شده است.

 

نوری واحد به میزان مشارکت مردم استان در پرداخت زکات اشاره و تصریح کرد: در 3 ماهه نخست سال جاری مردم نیکوکار مهاباد با پرداخت یک میلیارد و 735 میلیون تومان در انجام این فرضه الهی و کار حسنه در رتبه اول قرار دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: 91 درصد زکات پرداخت شده توسط مردم استان صرف حل مشکلات مددجویان از جمله درمان، کمک های تحصیلی، آزادی زندانیان و تهیه جهیزیه هزینه می شود.

 

این مسئول ادامه داد: 9 درصد باقی مانده از زکات نیز صرف هزینه های عمرانی و پروژه های عام المنفعه می شود.

 

رئیس اداره اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اظهار داشت: در جهت افزایش و ترویج فرهنگ زکات یک هزار و 86 شورای زکات روستایی در استان تشکیل شده است که در تلاش هستیم این تعداد را تا پایان سال افزایش دهیم.

 

نوری واحد در خاتمه افزود: بزرگترین هدف کمیته کمیته امداد در حوزه زکات، هزینه کرد مناسب مبالغ جمع آوری شده برای رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان و استفاده از تمام ظرفیت های استان در جهت ترویج فرهنگ زکات است.

پایان پیام/410

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع جشن های دهه کرامت اردبیل شیراز دهه کرامت کانون مساجد روزنامه وزارت ارشاد وزیر ارشاد پرداخت زکات کمیته امداد امام خمینی ره شورای زکات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: در فروردین ماه سال جاری متوسط تردد بین استانی ۲ میلیون و ۹۴۹ و ۷۰۳ وسیله نقلیه ثبت شده، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است.

مرتضی شیروانی پنجم اردیبهشت اظهار کرد: از یکم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ تردد ۲ میلیون و  ۹۴۹ هزار و ۷۰۳ وسیله نقلیه به وسیله ۶۸ دوربین تردد شمار به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تعداد تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته، همچنین نسبت به ماه گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان بیان کرد: پیشینه حضور وسایل نقلیه غیر بومی براساس پلاک خوانده شده توسط سامانه‌های پلاک خوان در بازه یک ماهه فروردین ۱۴۰۳ معادل ۶۹۸ هزار و ۲۴۷ وسایل نقلیه مشاهده شده که در بازه یک ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

شیروانی تصریح کرد: محورهای بیشترین تردد وسایل نقلیه در یک‌ماهه اول سال جاری به ترتیب مربوط به محور پلدختر _خرم‌آباد(چم انجیر) و  محور خرم‌آباد_سه راهی چالانچولان (بروجرد)هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • تحقق ۱۳۱ درصدی سهم اشتغالزایی در آذربایجان شرقی