Web Analytics Made Easy - Statcounter

همانطور که شب گذشته از سوی مسئولان باشگاه استقلال عنوان شد این باشگاه در تاریخ مقرر رقمی را که باید به حساب پروپیچ بازیکن سابق این تیم پرداخت می‌کرد، واریز نکرده، اما مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد مسئولان کمیته انضباطی فیفا این فرصت را به آن‌ها داده‌اند تا مطالبات وی را از حساب‌های فدراسیون فوتبال ایران در فدراسیون جهانی پرداخت کند، اما سؤالی که در این بین به وجود آمده این است که آیا ممکن است به خاطر پرداخت نشدن طلب پروپیچ در تاریخ مقرر (پایان ساعت اداری دوشنبه گذشته) استقلال از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شود یا خیر؟

هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی فوتبال و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: اگر چه فیفا برای پرداخت پول بازیکن سابق استقلال مهلتی را تعیین کرده، ولی عکس‌العمل فیفا زمانی است که وکیل این بازیکن نامه بنویسد و به فیفا اعلام کند تا آن تاریخ مقرر پول را دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید هواداران استقلال به اشتباه آخرین روز پرداخت پول را ملاک قرار دادند، ولی تصور من این است، چون مسئولان استقلال با وکیل این بازیکن در ارتباط هستند او نامه‌ای را هنوز به فیفا نداده و همانطور که گفتم تا زمانی که نامه‌ای به فیفا ارسال نشود عکس‌العملی نخواهیم دید.

وی در خصوص اینکه چطور باشگاه استقلال می‌تواند با فیفا مذاکره کند، اما مسئولان فدراسیون فوتبال نتوانستند این کار را انجام دهند، گفت: همیشه راه‌های متعددی وجود دارد. به طور مثال قبلا هم کی‌روش دستمزد خودش را از فیفا دریافت می‌کرد پس این روش‌ها در فدراسیون جهانی وجود دارد. آن‌ها یک بی‌انصافی هم می‌کنند. مثلا می‌دانند ایران با تحریم‌های بانکی مواجه است، ولی در آراء تعیین وضعیت بازیکن شماره حساب او را به باشگاه بدهکار می‌دهند و می‌گویند مطالبات بازیکن را بریز و اگر این کار را انجام ندهید پنجره نقل و انتقالی‌تان بسته می‌شود. وقتی تحریم بانکی وجود دارد طبیعتا این خواسته بی‌انصافی است.

نصیرزاده تاکید کرد: این را هم بگویم از سال ۲۰۱۹ فیفا دیگر خودش پنجره نقل و انتقالات را نمی‌بندند و این موضوع را به فدراسیون‌های کشور‌ها اعلام کرده که اگر باشگاهی بدهی بازیکنش را نداد خود فدراسیون مستقیما به صورت اتوماتیک پنجره را خواهد بست.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ در ادامه گفتگو با فارس گفت: در سال ۲۰۱۶ من به مقر فیفا رفتم و آقای پریما کارلوا گفت: شما چقدر به کی‌روش پول می‌دهید، چون رقم دریافتی او بسیار زیاد است. من هم با تعجب پرسیدم شما از کجا خبر دارید که ما به کی‌روش چقدر پول می‌دهیم که آن شخص پاسخ داد، چون ما پول کی‌روش را پرداخت می‌کنیم. شما (فدراسیون فوتبال ایران) از ما درخواست می‌کنید که پول کی‌روش را بپردازیم. او هم با وکیلش به اینجا می‌آید و طلبش را می‌گیرد. وقتی چنین تعاملی بین فیفا قبلا وجود داشته آن‌ها الان هم باید با فدراسیون فوتبال ایران همکاری کنند، اما اینکه چرا این کار را انجام نمی‌دهند واقعا جای سؤال است.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: تاکید می‌کنم زمانی فیفا پنجره نقل و انتقال یک باشگاه را به خاطر بدهی بازیکن می‌بندند که وکیل آن بازیکن در نامه به فدراسیون جهانی اعلام ناامیدی کند و بگوید پولی پرداخت نشده است. اما تا آنجا که من می‌دانم نماینده باشگاه استقلال در سوئیس پیگیر کار است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فوتبال ایران استقلال تهران پروپیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن خاص استقلالی‌ها در غیاب نکونام (عکس)

به گزارش ورزش سه، بهزاد غلام‌پور و مهدی‌هاشمی نسب در بازی با شمس‌آذر در غیاب جواد نکونام و کیانوش رحمتی روی نیمکت در کنار خط فعالیت زیادی داشتند و بازیکنان استقلال را هدایت کردند.

بهزاد غلام‌پور که به خوشحالی های خاص مشهور است پس از گل اول استقلال مقابل شمس‌آذر شادی جالبی با مهدی‌هاشمی‌نسب انجام و به همان سبک همیشگی خود روی سر مربی استقلال پرید و پس از آن او را در آغوش کشید و جشن دونفره ای برگزار کردند.

غلام‌پور پس از گل های استقلال اولین نفری بود که خود را به جواد نکونام می‌رساند و خوشحالی اش را با او تقسیم می‌کرد و پس از این کار به جمع بازیکنان می‌پیوست و در جشن شادی آنها هم شرکت می‌کرد.

مربیان استقلال در غیاب جواد نکونام سرمربی این تیم جنب و جوش زیادی کنار خط داشتند و سعی کردند بازیکنان را در شرایط روحی و روانی خوبی قرار دهند و مدام نکات فنی و انگیزشی را به آنها گوشزد می‌کردند و خود جواد نکونام هم روز جالبی را روی سکوها سپری کرد، او مانند یک هوادار تیفوسی در طول نود دقیقه به تک تک اتفاقات زمین واکنش نشان می‌داد و پس از گلزنی آبی‌ها روی سکوهای آزادی در کنار اعضای تیم باشگاه استقلال به خوشحالی می‌پرداخت.

هیجان و یکدلی کادرفنی استقلال با دلایل خاص و مشخص به شکلی شده است که هر مسابقه برای آنها تبدیل به یک فینال بزرگ شده و تمام توان فنی و انگیزشی خود را به کار می‌گیرند تا با پیروزی از مسابقات خارج شوند.

دیگر خبرها

  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • خواب «فرهنگ» و مسوولان بی‌خیال/ تشییع «اخلاق» در فوتبال ایران!
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق به خاطر پرسپولیس
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • دعوای تند و عجیب هادی چوپان و رئیس فدراسیون پرورش اندام: او بیمار است!
  • شکایت پرسپولیس از یک استقلالی
  • جشن خاص استقلالی‌ها در غیاب نکونام (عکس)