Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@23:31:45 GMT

جشنواره فرهنگی ورزشی بچه های مسجد در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۸۲۶۰

جشنواره فرهنگی ورزشی بچه های مسجد در استان مرکزی

[شنواره فرهنگی ورزشی بچه های مسجد با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی، اجتماعی شهرداری اراک به مناسبت طرح اوقات فراغت تابستان۹۸ در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،‌ جشنواره فرهنگی ورزشی بچه های مسجد با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و سازمان فرهنگی ورزشی، اجتماعی شهرداری اراک در دو بخش دختران و پسران  به صورت  مجزا  به مناسبت طرح اوقات فراغت تابستان98  در رشته­های تنیس روی میز، فوتبال دستی و دارت  همراه با مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر ویژه کانون­های فرهنگی هنری مساجد شهر اراک در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این جشنواره در مرحله مسجدی با حداقل 50 نفر متقاضی برگزار و به نفرات اول و دوم در هر رده سنی جوایزی تعلق خواهد گرفت و به مرحله منطقه­ای راه خواهند یافت.

 

 

در مرحله منطقه­ ای از هر منطقه در هر رشته ورزشی به صورت مجزا از هر رده سنی خواهر و برادر 5 نفر به عنوان برگزیدگان مرحله منطقه­ ای مسابقات، به مرحله شهری راه خواهند یافت و به نفرات(تیم­های) اول و دوم هر رشته ورزشی در این مرحله(خواهر و برادر) جوایزی اهدا خواهد شد؛‌ در مرحله شهری به نفرات یا تیم­ های برتر (اول تا سوم هر رشته در رده ­های سنی مختلف) جوایزی اهدا خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع شیراز اردبیل روزنامه جشن های دهه کرامت بیانیه گام دوم انقلاب شبستان یزد مجلس بچه های مسجد جشنواره فرهنگی ورزشی کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد

مهدی بابایی مجرد با اعلام پایان مرحله اول داوری این بخش از جشنواره، اظهار کرد: مرحله اول داوری این جشنواره با حضور ۹ داور برجسته در شهر تهران به انجام رسیده است.

وی افزود: این جشنواره، که هر ساله به عنوان یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی و هنری کشور ما شناخته می‌شود، امسال نیز شاهد حضور پرشور هنرمندان و اساتید خوشنویسی از سراسر ایران بود.

دبیر بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی بیان کرد: در این دوره، دبیرخانه جشنواره شاهد دریافت ۳۵۰ اثر فاخر بود که هر یک به نوبه خود نمایانگر عمق فرهنگی و هنری این مرز و بوم است. از این تعداد، ۷۵ اثر در بخش نستعلیق، ۲۲ اثر در بخش نسخ، ۷ اثر در اقلام سته و ۲۰ اثر در بخش شکسته نستعلیق به مرحله بعدی راه یافته‌اند.

بابایی خاطر نشان کرد: این آثار، که با دقت و ظرافت خاصی توسط داوران مورد بررسی قرار گرفته‌اند، نشان‌دهنده تلاش و پشتکار هنرمندانی است که با عشق و علاقه به این هنر دست به قلم شده‌اند.

وی افزود: اسامی هنرمندان برگزیده بر روی وب‌سایت شمس توس منتشر شده و آنها از ۳ تا ۱۲ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دفتر دبیرخانه تهران بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) ارسال نمایند.

دبیر بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی تصریح کرد: از برگزیدگان مراسم اختتامیه که اواخر اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار می‌شود، تقدیر خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • تئاتر بچه‌های مسجد فرآیندمحور است/ دنبال چیدن میوه آماده نیستیم