Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، با اشاره به شروع عملیات پایش وضعیت ارتباطی روستا‌های استان گفت: ۲۰ نفر در قالب ۱۰ تیم با تجهیزات تخصصی تست شاخص‌های ارتباطی طی یک ماه وضعیت ارتباطی ۹۱۸ روستای استان را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از برگزاری چندین جلسه و بررسی دقیق آمار و ارقام موجود وضعیت ارتباطی روستا‌های استان وضعیت ۹۱۸ روستا نامشخص ماند که مقرر شد با بازرسی میدانی عملیات پایش وضعیت ارتباطی این روستا‌ها انجام شود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته جهت استفاده از ظرفیت‌های موجود ارتباطات زیرساخت و مخابرات در انجام این عملیات بیان کرد: با توجه به دستور وزیر جهت تسریع در انجام این عملیات سراسری و وجود نیروی انسانی متخصص در شرکت ارتباطات زیرساخت و مخابرات همکاران ما از این دو مجموعه در ده تیم دو نفره تقسیم بندی شدند و تجهیزات لازم جهت ثبت وضعیت پوشش همراه تهیه و در اختیارشان قرار گرفت.

بهی اظهار کرد: قبل از شروع ماموریت این همکاران دوره آموزشی یک روزه‌ای به صورت تئوری و عملی در این اداره کل و ضمن بازدید و انجام عملیات آزمایشی پایش در چند روستای مجاور شهر بیرجند برگزار شد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: این همکاران با نحوه کار با نرم افزار‌ها و دستگاه‌های ثبت وضعیت پوشش همراه و همچنین پرکردن چک لیست‌های ثبت اطلاعات روستا آشنا شدند.

بهی با تاکید بر اهمیت اطلاعات بدست آمده از عملیات پایش عنوان کرد: با توجه به برنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات به خصوص در مناطق روستایی نتایج حاصل از این عملیات، وضعیت دقیق ارتباطی موجود در روستا‌ها را بدست می‌آورد که مرجعی برای برنامه ریزی نحوه اجرای پروژه‌های بعدی می‌باشد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، این عملیات تا شهریور ماه انجام و نتایج حاصل آماده بهره برداری خواهد بود.

بهی در پایان افزود: بر اساس این گزارش در این دوره عملیات پایش، وضعیت پوشش همراه، وضعیت تلفن ثابت، دسترسی به اینترنت پرسرعت، وضعیت دفاتر ict و برخی اطلاعات عمومی روستا‌ها بررسی و ثبت می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

اتمام عملیات پایش وضعیت ارتباطی تا شهریور ماه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب قدیمی‌ترین قنات جغتای درپی بارش‌های بهاری

 

 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه ریزی فرماندار  جغتای در بازدید از این بند خاکی گفت :‌  حجم بالای بارش‌های بهاری در چندروز گذشته باعث شد اب این بند سرریز شود و قسمتی از سرریزاین سازه بوسیله اب شسته شود و  در پی ان قدیمی‌ترین قنات روستا به نام قنات اصلی منیدر با دبی ۱۱ لیتر در ثانیه و به طول ۲۲۰ متر مسدود  و تخریب شود .

فوائد شریفان افزود :‌بارش شدید باران همچنین  باعث وارد شدن خسارت به باغات محدوده رود خانه منیدر شده است .
۸۰ نفر از اهالی روستا مالک این قنات هستند.

 روستای منیدر غربی‌ترین روستای استان خراسان رضوی محسوب میشود.

دیگر خبرها

  • تخریب قدیمی‌ترین قنات جغتای درپی بارش‌های بهاری
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • ایران در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶ پله صعود کرد
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟