Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@08:39:55 GMT

اعتراف تاریخی و گلایه از هزینه‌های هنگفت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۸۲۷۹

اعتراف تاریخی و گلایه از هزینه‌های هنگفت

دویست و چهل و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ابیاباکر در اردوگاه سبز" عنوان اصلی این رسانه است که خبر عقد قرارداد دوساله ذوب آهن با ابیاباکر مدافع نیجریه‌ای را می‌دهد.

"ایزواستارهایی که خوردیم تاریخ مصرف گذشته بود" دیگر عنوان این رسانه است که در گفتگو با محسن بنگر مدافع سابق سپاهان مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از سال‌ها از اتفاق دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهانی‌ها تمام شد صحبت کرده و علت بد شدن حال بازیکنان پرسپولیس را که در آن مقطع خوردن آب آلوده در اصفهان را غیر واقعی خواند و اعتقاد دارد خوردن ایزواستارهای تاریخ مصرف گذشته که خودش نیز مصرف کرده بود علت مسمومیت بازیکنان بوده است.

"سایر مدعیان برخلاف ما هزینه‌های هنگفت می‌کنند" دیگر عنوان صفحه اول دویست و چهل و ششمین شماره روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که به نقل از محمد نژاد مهدی هافبک تیم فوتبال ذوب آهن بیان شده که وی ضمن اشاره به شرایط خوب این روزهای ذوب آهن اظهار امیدواری کرد که امسال از همان ابتدای لیگ نتایج خوبی گرفته و جز مدعیان باشند وی ادامه داد: سایر تیم‌ها برخلاف ذوب آهن هزینه‌های زیادی را صرف خرید بازیکن کرده‌اند اما تیم ما هم با اضافه شدن بازیکنان سرباز به شرایط ایده آل خواهد رسید.

"دوری از هیاهو استراتژی جدید علی منصور"عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن باشگاه سپاهان تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان ذوب آهن فوتبال اصفهان هادی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال کم‌نظیر گردشگران نوروزی از جاذبه‌های منطقه ۹ اصفهان

مسئول ستاد خدمات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه به سه دلیل گردشگران جذب این منطقه می‌شوند که یکی از آن‌ها وجود بناهای تاریخی منارجنبان و کوه آتشگاه است، گفت: استقبال کم‌نظیر گردشگران نوروزی از جاذبه‌های این منطقه شاهد هستیم.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه منطقه ۹ شهرداری اصفهان سه دلیل برای جذب گردشگران دارد، اظهار کرد: از جمله جاذبه‌های این منطقه، محور خیابان آتشگاه است که بناهای تاریخی ارزشمندی همچون منارجنبان و کوه آتشگاه در آن واقع شده و در قدیم محل دژ ماربین و به تعبیری محل آتشکده زرتشتیان قدیم بوده است.

وی با بیان اینکه در محور خیابان آتشگاه بسیاری از مراکز غذایی و رستوران‌ها واقع شده است و گردشگری غذایی را در کنار گردشگری تفریحی و تاریخی برای مسافران فراهم می‌کند، افزود: همسایگی منطقه ۹ با پارک ناژوان دلیل دیگر است که دسترسی خودرویی از باغ‌های پرندگان، گل‌های رز و نورانی ناژوان از خیابان آتشگاه و میرزاطاهر است، همچنین این خیابان ورودی اصلی غرب کشور به مرکز کشور و شهر اصفهان محسوب می‌شود.

مسئول ستاد خدمات سفر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اقدامات منطقه ۹ پیش از ایام نوروز آغاز شده است و حین این ایام نیز ادامه دارد، گفت: خدمات تقسیم‌بندی شده است تا علاوه بر مسافران و مهمانان نوروزی خدمات ویژه برای ساکنان منطقه ۹ ارائه شود.

وی گفت: حدود ۷۵ هزار متر جدول‌های معابر منطقه رنگ‌آمیزی و تمام المان‌های نوری بازسازی شده است تا تلفیق هنر و ایام نوروز باشد، همچنین تابلوهای گردشگران و خیابان‌ها بازنویسی و رنگ‌آمیزی و تمام آب‌نماها و سرویس‌های بهداشتی بهینه‌سازی شد.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه سفره‌های هفت‌سین بزرگی در سطح منطقه جای‌گذاری شده است تا گردشگران از این زیبایی بصری استفاده کنند، ادامه داد: دیوارنگاره‌ها و نورپردازی منارجنبان، کوه آتشگاه و مقبره ابودردا در منطقه انجام شد تا جلوه ویژه‌ای داشته باشد.

کد خبر 739073

دیگر خبرها

  • کدام ستاره‌های بزرگ فوتبال دچار اختلالات روانی شدند؟
  • گشایش در‌های تالار تیموری اصفهان پس از ۵ سال
  • مسجد سید اصفهان مرمت می‌شود
  • درهای تالار تیموری بعد از ۵ سال گشوده شد
  • گشوده شدن در‌های تالار تیموری اصفهان پس از ۵ سال به روی گردشگران نوروزی
  • اختصاص بودجه مرمت مسجد سید از سوی میراث فرهنگی و شهرداری اصفهان
  • گذری به مدرسه‌های تاریخی در گذر بازار اصفهان
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • استقبال کم‌نظیر گردشگران نوروزی از جاذبه‌های منطقه ۹ اصفهان
  • اعتراف رسانه عبری زبان: اسرائیل به انزوای کامل نزدیک می‌شود