Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@04:16:42 GMT

اولین رقبای تیم ملی در راه جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۸۲۸۰

اولین رقبای تیم ملی در راه جام جهانی

با توجه به اعلام مسئولان برگزار کننده مراسم قرعه کشی مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2022 تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، مراسم برگزاری قرعه کشی مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2022 امروز و از ساعت 13:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد و بدین ترتیب اولین رقبای ایران در راه جام جهانی قطر مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با گزارش زنده این مراسم با "ورزش سه"، همراه باشید.

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین ۱۰۰۰ دف در پالنگان

مراسم ۱۰۰۰ دف با حضور دف نوازانی از سراسر ایران اسلامی درجهت تحقق ثبت جهانی روستای باستانی پالنگان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، اسعد فرهادی ظهر امروز در گفت‌وگوی خبری در حوزه هنری با تبریک اقدام شجاعانه و عزتمندانه پاسداران و مدافعین عزت و اقتدار کشور عزیزمان ایران اسلامی و پاسخ قاطع و غرورمندانه آنان به ددمنشی رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت: آنچه که 26 فروردین ماه 1403 به عنوان مهمترین موضوع جهان مطرح شد، شکست هیمنه پوشالی این رژیم کودک‌کش با سیلی فرزندان این مرز و بوم بود.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و هنری در راستای ثبت جهانی روستای پالنگان اشاره کرد و گفت: یکی از زمینه‌های مهم توسعه و جاذبه‌های کردستان در کنار ویژگی‌های اقلیمی و زیبایی‌های بصری آن وجود فرهنگ و هنر غنی کردستان است که جمعه 31 فروردین ماه بخشی از آن در قالب دف نوازی هنرمندان کردستانی از شهرهای سنندج، دهگلان، مریوان، کامیاران، سقز، دیواندره و همراهی دف نوازانی که به صورت افتخاری از تهران، کرمانشاه، همدان، اصفهان، مازندران، گیلان، شیراز، یزد، بوشهر، آبادان، خمین، البرز، زنجان، آبادان و... حضور پیدا خواهند کرد در پالنگان این روستای تاریخی و ویژه خود را نمایان خواهد کرد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان افزود: در این مراسم مولودی خوانان برجسته استان به همراهی دف نوازان بر فراز خانه‌های پلکانی پالنگان، نوای عرفای ساز دف و نغمه‌های عرفانی مردمان این سرزمین را به صدا در آورده و جلوه‌ای زیبا از جاذبه‌های استان هنر، فرهنگ و اصالت کردستان را به تصویر در می‌آورند.

وی بیان کرد: نوای عرفانی این ساز هنگامی که با صدای مولودی‌خوانان و مداحان توانمند با بهره‌گیری از اشعار نغز شاعران به شکرگزاری از درگاه احدیت و ذکر اوصاف پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) می‌پردازند هم آوا می‌گردد، مخاطب را به عالم والا سوق و روح‌ها را صیقل می‌دهد.

فرهادی با اشاره به نامگذاری سنندج به عنوان پایتخت دف جهان، ثبت جهانی منظر فرهنگی اورامان در یونسکو و ثبت دف سازی و دف نوازی را به عنوان یک میراث معنوی مردم کردستان دانست و عنوان کرد: ثبت جهانی روستای پالنگان  به عنوان یک میراث معنوی جهانی در کنار قرار گرفتن این منطقه در مسیر توسعه سبب خواهد شد تا نام و آوازه هنر و فرهنگ کردستان و ایران بیش از پیش جهانی شود.

رئیس حوزه هنری استان کردستان با قدردانی از مردمان خونگرم و مهمان نواز پالنگان در بخش مدیریت اجرای این برنامه ابراز داشت: حوزه هنری به منظور مشارکت جوانان و نوجوانان روستای پالنگان با اهدای تعدادی دف و اعزام یک مدرس مجرب حوزه دف نوازی استان زمینه حضور اهالی روستا را در این مراسم بزرگ فراهم کرده و با برنامه ریزی صورت گرفته تلاش خواهیم کرد تا در دوره بعدی این مراسم که قرار است هر سال جمعه آخر فروردین برگزار شود، تمامی جوانان و نوجوانان روستای پالنگان به عنوان نوازنده دف در این برنامه مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/484/

دیگر خبرها

  • عکس| اولین تصویر از مراسم ازدواج رضا اسدی
  • طنین ۱۰۰۰ دف در پالنگان
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • برنامه روز چهارم مسابقات/ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • پایان کار تیم‌های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی
  • تصاویر| مراسم روز جهانی اوتیسم در اصفهان
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۴ تیرانداز در خط آتش
  • (عکس) اولین تصویر از مراسم ازدواج رضا اسدی
  • سهم قابل توجه خودروهای چینی در بازار جهانی
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان