Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش گروه اجتماعی برنا؛ در این تفاهمنامه که به امضای "رضا اردکانیان" وزیر نیرو، "محسن قرائتی" رئیس ستاد اقامه نماز کشور و "محمدحسین رضایی" نماینده رئیس جمهور در امر نماز رسیده است، بر ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در صنعت آب و برق کشور در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید شده است.

در این تفاهمنامه که به تمامی شرکت‌های صنعت آب و برق کشور نیز ابلاغ شده، مواردی همچون بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به اجلاس 27 نماز به‌منظور رونق بخشی به اقامه نماز مدارس، تجلیل و تقدیر از فعالان و خادمان اقامه نماز، آموزش و توانمندسازی کارکنان و مخاطبان و مشارکت داوطلبانه کارکنان دستگاه در امر مسجدسازی مورد تاکید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با موضوع نماز ویژه کارکنان و خانواده‌ها، تولید مستند تلویزیونی از برنامه‌ها و فعالیت‌های اقامه نماز دستگاه، اجرای مسابقه کتابخوانی و برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی قرآن و نماز فرزندان کارکنان از دیگر موارد قید شده در این تفاهمنامه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده سبک زندگی قرآن وزارت نیرو وزارتخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود

به گزارش «نماینده»، فداحسین مالکی گفت: سفر رئیس جمهور به پاکستان بسیار حائز اهمیت است چون این سفر در شرایطی صورت گرفته که منطقه آبستن تحولات است؛ از یک طرف با کشتار بی‌رحمانه اسرائیل در غزه روبه‌رو هستیم و از طرف دیگر این رژیم دست به عملیات مغایر با قوانین بین‌المللی به حمله به کنسولگری ایران در دمشق زده است؛ در این بین تحولات قفقاز و خیلی موضوعات دیگر در منطقه وجود دارد. این موارد به خوبی اهمیت سفر رئیس جمهور را نشان می‌دهد.

وی با بیان این‌که باید مسائل دوجانبه ایران و پاکستان ارتقاء پیدا کند، تصریح کرد: ایران و پاکستان روابط بسیار خوبی دارند آنها می‌دانند شیطنت‌های خارج از مرزهای دو کشور در مرزهای ایران و پاکستان به وجود می‌آید که باعث مشکلاتی در مرزهای شرقی شده است؛ بر این اساس این سفر می‌تواند دستاوردهای خوبی را به همراه داشته باشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید براساس موافقت‌نامه‌های قبلی بر روی موضوعات تجاری و اقتصادی تمرکز شود چون زمینه برقراری امنیت پایدار در مرزهای شرقی دو کشور را ایجاد می‌کند. در همین راستا است که در همین سفر هشت سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان امضاء شد.

مالکی یادآور شد: توجه پاکستان بر روی کراچی و ایران بر روی چابهار است این دو بندر در کنار هم می‌توانند زمینه‌ساز ارتقاء سطح تجارت و اقتصاد دو کشور باشند. موضوع راه‌آهن و خط انتقال و ساختن شهرک‌های صنعتی مشترک بین ایران و پاکستان در نوار مرزی حائز اهمیت است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: موضوعات دوجانبه و بین‌المللی بین ایران و پاکستان می‌تواند سطح مناسبات را تعریف کند قطعا حضور کشورهایی مثل ایران، پاکستان، چین و روسیه در منطقه نشان دهنده اهمیت این روابط است.

وی در پایان و در جمع‌بندی بیان کرد: اراده ایران و پاکستان بر افزایش ارتقاء سطح کیفی و کمی اقتصاد دو کشور است پس باید مبادلات مرزی از حد پنج میلیارد دلار هم عبور کند که این به افزایش روابط تجاری و اقتصادی و بازرگانی و همچنین ارتقاء سطح روابط فرهنگی و سیاسی نیاز دارد.

دیگر خبرها

  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • امضای ۸ سند همکاری بین دو کشور ایران - پاکستان
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • امضای تفاهمنامه تأمین محتوای علمی و آموزشی حوزه های علمیه افغانستان
  • آمار مشارکت دستگاه‌ها در نماز جماعت آمار خوبی نیست