Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@22:17:34 GMT

وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۸۴۶۱

وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

به دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد وزیر نیرو با هدف رفع مشکلات حوزه آب و برق مردادماه به این استان می رود.  

به گزارش ایلنا از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیرامون مشکلات زیرساختی حوزه آب، برق و فاضلاب با رضا اردکانیان وزیر نیرو دیدار و گفت و گو کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکلات آب و فاضلاب استان را در پنج محور ارائه و خواستار رسیدگی و رفع مشکلات استان در حوزه آب و برق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پروژه های مصوب سفر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: انتظار می رود پیمانکاران پروژه های تصفیه خانه فاضلاب یاسوج، پاکسازی آبرسانی شهر یاسوج، آبرسانی شهر مادوان، آبرسانی به ۴ شهر دهدشت، لنده، سوق و چرام فعال تر عمل کنند و اعتبار لازم به این پروژه ها تخصیص یابد.

کلانتری همچنین خواستار رفع مشکلات فنی و اعتباری سد تنگ سرخ، تسریع در عملیات اجرایی و شروع فرآیند آبگیری سد چم شیر، تسریع در کلنگ زنی سد آبریز، تخصیص سهم استان در حوزه بشار مانند مارون و زهره و تعیین تکلیف سد صیدون شد.

نماینده عالی دولت در استان تصریح کرد: وزیر به معاونان خود درباره تامین برق ایستگاه پمپاژ استان از جمله اراضی دهدشت غربی و امامزاده جعفر (ع) و تقویت ۵۰ مگاواتی این ایستگاه ها دستور داد.

وی عنوان کرد: مقرر شد وزارت نیرو از طریق برق منطقه‌ای خوزستان برای ایجاد ۵ پست برق در شهرهای مختار، سی سخت، چرام، بهمئی و دیشموک اقدام کند.

کلانتری افزود: این اقدام برای پایداری شبکه برق این مناطق انجام می شود.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آب و فاضلاب استاندار کهگیلویه و بویراحمد برق زهره کهگیلویه و بویراحمد قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران، از لزوم رفع مشکلات موجود در استان مازندران، سخن گفت.

محمدی لائینی ضمن ابراز تاسف در عمر کوتاه تصدی عنوان استاندار مازندران در دوره‌های مختلف، بیان کرد: دوست داشتیم که استاندار سابق همچنان در مدت باقیمانده از دولت سیزدهم مدیریت استان را داشته باشد و این بلای تزلزل و کم‌عمری مدیریت استانداری مازندران را شاهد نباشیم اما متاسفانه همچنان شاهد عمر متوسط دو سال و خورده‌ای استانداران هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به انتصاب استاندار غیر بومی گلایه و تشریح کرد: وصف یوسف نوری، استاندار جدید مازندران را هم شنیدیم؛ گرچه هم‌شهری و استانی ما نیستند، شاید انتظارات بعضاً به جهت احترام به استان، در انتخاب نیرویی از استان بود در وضعیتی که شعار ما انتخاب دو وزیر کشاورزی و ورزش از استان مازندران باشد.

وی تصریح کرد: مسائل ناسیونالیستی برای ما اولویت اول نیست، آن صلاح و سداد، تدبیر، مدیریت، عقلانیت، تدین و تعهد برای ما مهم‌تر است‌، گاهی یک غیربومی موفق‌تر است.

وی ضمن تاکید بر لزوم قدردانی از نظام در جهت ارائه خدمات فراوان به استان مازندران با وجود خلأ‌های موجود اشاره کرد و گفت: باید به خلأهای موجود توجه شود تا در صدد رفع آنان برآییم.

آیت‌الله لائینی به بیان برخی از مشکلات موجود در استان پرداخت و افزود: وجود مشکلاتی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صادرات، صنایع، گردشگری و دامداری موجب جلوگیری از رشد مناسب استان شده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در آزادسازی سواحل، ادامه داد: اجرایی نشدن آزادسازی سواحل، مشکلاتی داشت و آزادسازی سواحل هم مشکلاتی را ایجاد کرده است؛ همچنین تجربه جمعیت دوبرابری استان در تعطیلات موجب بروز مشکلاتی در زمینه تردد، حمل و نقل، کمبود آب، سهمیه آرد، تجاوز به زمین، ویلاسازی غیرمجاز و موارد دیگر می‌شود که باید چاره‌ای اندیشیده شود.

وی، وجود مشکلاتی در زمینه منابع طبیعی و آب منطقه‌ای استان را یادآور شد و به استاندار جدید مازندران، پیشنهاد کرد: احداث خط ریل قطار محلی در مسیر رامسر به ساری و احداث اتوبان برای پوشش ساحل ۴۸۰ کیلومتری، مشکلات پیرامون حمل و نقل و ساحل را پوشش می‌دهد که انشالله استاندار جدید در کنار استفاده از تجربیات استاندار سابق، ادامه خدمات را به صورت بهتر، بیشتر و با رشد تصاعدی، دنبال خواهد کرد.

خبرنگار: علی حسن‌نیا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228242 برچسب‌ها کشاورزی استانی ایسکانیوز وزارت کشور ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال
  • ۲ دانشکده جدید در استان کرمانشاه ایجاد می‌شود
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند