Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ابراهیم بازیان مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور در مراسم افتتاح ۶۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد کرمانشاه که در روستای «زینلان» سرفیروزآباد برگزار شد، تهیه مسکن برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد را یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های جدی مسئولان این نهاد در سه سال گذشته دانست و گفت : در این مدت کمیته امداد برای تهیه و تعمیر مسکن مددجویان سه هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : در سال گذشته ۱۲۰ هزار خدمت مسکونی در زمینه احداثی، مرمت و تعمیر به مددجویان انجام شد که فقط هفت هزار و ۵۰۰ واحد آن در استان کرمانشاه بود.

بازیان در ادامه احداث واحد‌های مسکونی را بدون هم افزایی و مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی ممکن ندانست و افزود: کمیته امداد برای ساخت ۲۰ هزار و واحد مسکونی با سپاه در سه سال آینده تفاهم نامه امضا کرده که مرحله اول آن ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی است که هر هفته شاهد افتتاح آن‌ها در سراسر کشور هستیم که آغاز افتتاح آن‌ها امروز در کرمانشاه اتفاق افتاد.

وی بابیان اینکه در سال جاری ۱۰۰ هزار خدمت مسکن برای مددجویان با اعتبار سه هزار میلیارد تومان هدف گذاری شده است، اظهار داشت: امسال سال سختی در حوزه خدمت رسانی مسکن برای مددجویان کمیته امداد است و همه باید تلاش جهادگرانه‌ای برای تحقق این هدف داشته باشیم.

بازیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خسارت فراوان سیل به واحد‌های مسکونی در سال جاری گفت: ۳۰ هزار واحد مسکونی در این سیل فروردین امسال در سطح کشور آسیب دید که ۱۸ هزار واحد آن تعمیری و ۱۲ هزار احداثی است که ساخت آن‌ها در دستور کار است.

وی در پایان همراهی، هماهنگی و مشارکت مردم، دستگاه‌های اجرایی برای انجام خدمات مسکن به مددجویان را بسیار حائز اهمیت دانست و به خدمات گسترده ساخت و تعمیر مسکن در زلزله ۷.۳ ریشتری کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این خدمات عظیم بدون هماهنگی امکان پذیر نبود.

وی در پایان از خدمات هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و اقدام‌های محرومیت زدایی سپاه قدردانی کرد.

 

 

انتهای پیام/د

۳۰ هزار وحد مسکونی سیل زدگان سال جاری تعمیر و احداث می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مقصود کشاورز در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما در شهرستان هریس با بیان اینکه توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد در راستای کمک‌های مؤمنانه بوده است، اظهار کرد: به مناسبت سال نو و ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، به همت کمیته امداد هریس، یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح شهرستان هریس توزیع شد.

وی با قدردانی از حمایت‌های خیرین و مراکز نیکوکاری از کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف، افزود: این بسته‌های معیشتی، شامل برنج، روغن، خرما، گوشت قرمز، ماکارونی و رب است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هریس ارزش هر بسته را ۹۰۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: در مجموع ۹۰۰ میلیون تومان هزینه تهیه این بسته‌های معیشتی شده است.

کشاورز تاکید کرد: این بسته‌های معیشتی که توسط خیرین تهیه شده، بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد با اولویت مناطق روستایی در سطح شهرستان هریس توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی تا بهمن سال ۱۴۰۳ در شهرک جوانان
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • تعهد استان مرکزی برای ساخت واحد مسکونی محقق می شود
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان