Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی ضمن محکومیت حبس و شکنجه آیت‌الله شیخ زکزاکی تأکید کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر چشمان خود را در مقابل این جنایات بسته و سکوت مرگباری را اختیار کرده و نفرت و ننگ ابدی را نثار خودکرده‌اند. ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از دفتر روابط عمومی آیت‌الله حسین نوری همدانی، مرجع تقلید شیعیان، در پی وخامت حال و شرایط بحرانی آیت‌الله شیخ زکزاکی پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: باکمال تأسف خبرهای ناگواری از وضعیت عالم مجاهد جناب اقای شیخ زکزاکی به گوش می‌رسد؛ جنایتی که امروز در کشور نیجریه در حال وقوع است و عده‌ای از انسان‌ها در حال تحمل رنج و شکنجه هستند مایه نگرانی است.

در این پیام تأکید شده است: این عالم مجاهد را از حقوق اولیه خود محروم نموده و به اتهام واهی مدت زیادی است که در حبس و شکنجه قراردادند. مدعیان دروغین حقوق بشر چشمان خود را در مقابل این جنایات بسته و سکوت مرگباری را اختیار نموده‌اند و نفرت و ننگ ابدی را نثار خودکرده‌اند؛ سازمان‌های بین‌المللی نیز با سکوت در مقابل این جنایت هویت خود را ازدست‌داده‌اند و عملاً به یک تشکیلات بی‌خاصیت مبدل شده‌اند.

راهپیمایی مردم در حمایت از "شیخ زکزاکی"رهبر شیعیان نیجریه بعد از نماز جمعهتشکل‌های دانشجویی خواستار توقف همه جانبه فشار بر شیخ زکزاکی شدندوضعیت شیخ زکزاکی توسط دستگاه دیپلماسی ایران پیگیری شود

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: بر همه آزادی‌خواهان و مسلمانان لازم است حمایت خود را از این انسان‌های آزادی‌خواه به‌ویژه شیخ زکزاکی اعلام کرده و این جنایت را محکوم نمایند. مسئولان محترم جمهوری اسلامی نیز تلاش خود را برای نجات این انسان‌های مظلوم بیش‌ازپیش به‌کار گیرند.

انتهای پیام/ن

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت دکتر پرویز داودی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت دکتر پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

درگذشت مرحوم مغفور جناب آقای دکتر پرویز داودی از مدیران مومن و انقلابی و دانشمند را به خاندان محترم ایشان و به جامعه‌ی علمی کشور تسلیت عرض میکنم.

خدمت مخلصانه و بی‌شائبه در مسئولیت پذیری ایشان در مسئولیت‌های بزرگ در طول سالیان طولانی، چهره‌ی یک مدیر با اخلاص و کارآزموده و پرتلاش از آن مرحوم را نشان داد و این در محاسبات الهی ارزشی والا است.

رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسألت میکنم.

دیگر خبرها

  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از پاکستان پیام‌آور صلح و دوستی برای ۲ کشور است
  • سکوت برای کاهش تنش؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • «سکوت برای کاهش تنش»؛ سیاست اسرائیل در برابر قدرت نظامی ایران
  • نوری قزلجه: دولت یا قوه قضاییه می‌توانند لایحه عفاف و حجاب را پس بگیرند /۳۰۰ تحقیق و تفحص؟! شورش را در آوردند/دولت غفلت نکند و پیام جامعه را بگیرد
  • نعیم قاسم: پیام «وعده صادق» به اسرائیل و حامیانش رسید
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت دکتر پرویز داودی