Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امین فخر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمات تامین اجتماعی در ۲ حوزه درمان مستقیم و غیرمستقیم به بیمه شدگان ارائه می شود افزود: تولید خدمت در حوزه درمان مستقیم از طریق سه بیمارستان از جمله پیامبر اعظم (ص) کرمان، غرضی سیرجان و امام علی (ع) زرند و ۱۴ درمانگاه در این استان ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مدیریت درمان تامین اجتماعی در حوزه درمان مستقیم سالانه چهار میلیون و ۷۰۰ هزار مراجعه سرپایی، ۶۳ هزار مورد بستری و ۱۰ هزار زایمان در مراکز تامین اجتماعی در سطح استان کرمان انجام می شود.

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: این اداره کل در حوزه درمان غیرمستقیم طرف قرارداد با یکهزار و ۴۰۰ مرکز دولتی، خصوصی و خیریه است و در این زمینه طی سال گذشته به هشت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مراجعه سرپایی و ۱۱۱ هزار بستری خدمات ارائه کرده است.

فخر با بیان اینکه طی سال گذشته در حوزه درمان تأمین اجتماعی حدود ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است ادامه داد: ۱۴ طرح عمرانی در حوزه درمان تامین اجتماعی استان در حال انجام است.

به گفته وی سیستم های استاندارد ایزو، الگوی تعالی سازمانی، نظام ارزیابی و عملکرد و طرح خوشرویی به منظور بهبود روابط با بیماران و افزایش رضایتمندی در مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی در راستای بهبود نظام های مدیریتی اجرایی و پیاده سازی شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان افزود: اجرای نسخه الکترونیک، نظام ارجاع، نوبت دهی غیرحضوری، سیسم پکس (دسترسی به سوابق گرافی بیماران به صورت الکترونیکی)، میز خدمت الکترونیک، سیستم ارتباط با مشتری نیز در راستای توسعه خدمات الکترونیک در مراکز تحت پوشش انجام شده است.
وی تصریح کرد: مردم استقبال خوبی در حوزه درمان مستقیم دارند و در خدمات سرپایی با ازدحام و ترافیک مراجعه کنندگان روبرو هستیم که سامانه نوبت دهی الکترونیکی برای تسهیل فعالیت های مردم راه اندازی شده است.

مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان با تاکید بر اینکه حوزه درمان تامین اجتماعی این استان در مساله مهم ارتقای کیفیت و استانداردسازی خدمات فعالیت مطلوبی داشته است تصریح کرد: این حوزه طی سال گذشته موفق به اخذ چهار گواهینامه ارزشمند کیفیت از جمله ایزو ۹۰۰۱، ۱۰۰۱۵ و ۱۰۰۰۲ و گواهینامه تعالی سازمانی بعنوان تنها واحد درمانی سلامت کشور را کسب شده و امسال نیز این مهم تمدید شده است.

سالانه ۲۵ هزار نفر در بیمارستان پیامبراعظم (ص) کرمان بستری می شوند

رئیس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) نیز با اشاره به اینکه این بیمارستان از سال ۹۳ به طور رسمی با ظرفیت ۳۰۰ تخت خواب فعالیت خود را در حوزه درمان تامین اجتماعی آغاز کرده است افزود: در این بیمارستان سالانه ۲۵ هزار نفر بستری و ۶۰۰ هزار نفر به کلنیک بیمارستان مراجعه سرپایی دارند.

فرهاد اشرفی ادامه داد: طی سال گذشته بخش آنژِیوگرافی و جراحی قلب باز در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان به بهره برداری رسید که تاکنون چهار هزار مورد آنژیوگرافی، ۴۵۰ مورد آنژیوپلاستیک و ۲۵۰ مورد عمل قلب باز انجام شده است.

وی گفت: طرح جامع محوطه سازی، بهسازی کلینیک و احداث پارکینگ های بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهر کرمان در دستور کار است.

بیمه شدگان تامین اجتماعی استان با جمعیت بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر حدود نیمی از جمعیت استان کرمان را تشکیل می دهند.

۹۸۹۵/‏۳۰۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز بهزیستی و تامین اجتماعی کرمان ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد هادی رستمیان در نشست با خبرنگاران بیان کرد: سد دهرود با اعتبار پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در سفر نخست رییس جمهور به استان بوشهر و جاده نمازگاه به ارم با اعتبار ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت اجرایی شده‌اند.

وی افزود: بهره برداری از سد دهرود نقش مهمی در تامین آب شرب، کشاورزی، تولید، اشتغال و معیشت مردم دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر اظهار کرد: جاده نماز گاه - ارم نیز ار محور‌های کوهستانی و حادثه خیز است که توسعه و ایمن سازی آن از مطالبات دیرینه مردم به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: بدلیل اهمیت طرح‌های یادشده سرعت بخشی در تزریق اعتبارات مورد تاکید است.

رستمیان با بیان این‌که در ۲ سال اخیر طرح‌های شاخص و مهمی در حوزه عمرانی در استان بوشهر  اجرایی و عملیاتی شده است، اضافه کرد: کیفیت اجرای طرح‌های عمرانی از اهمیت زیادی برخوردار است و نظارت دقیق و جامعی بر اجرای طرح‌ها انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر یادآور شد: دشتستان به عنوان پهناورترین شهرستان استان، تعداد زیادی طرح عمرانی دارد و هفته دولت و دهه فجر پارسال یک‌هزار طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان، افتتاح یا اجرایی شد.

دیگر خبرها

  • اولویت پروژه‌های عمرانی اردبیل در سال ۱۴۰۳ تکمیل پروژه‌های شاخص و اساسی است
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • اعطای جایزه به رانندگان قانونمند
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • دولت سیزدهم منشا تحولات بزرگی در روستا‌ها بویژه در حوزه عمرانی شده است 
  • لزوم پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه در تامین اعتبارات
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی