Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، سروش رفیعی که از سوی گابریل کالدرون کنار گذاشته شد، پس از بازگشت به تهران، با درخواست فولادی‌ها مواجه شد و این تیم خواهان به خدمت گرفتن هافبک سابق پرسپولیس شده است.

گفته می‌شود رفیعی هم بی‌میل نیست که به تیم سابق خود برگردد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، هافبک سابق پرسپولیس در فصل آینده پیراهن فولاد خوزستان را بر تن خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد فوری پاکو خمس مشخص شد

داستان نه چندان طولانی پاکو و خمس و تیم فوتبال تراکتور روز گذشته به پایان رسید و این مربی مشهور اسپانیایی پس از فسخ قرارداد به همراه کادر خود در شهر کرونیا به سر می‌برد.

آس در اینباره چنین نوشته است:« فوتبال یک ورزش دمدمی مزاج است و سرنوشت آدم‌ها در آن تغییر می‌کند. پاکو خمس خلیج فارس و منطقه خاورمیانه و استان آذربایجان ایران را ترک کرد، که این مسئله بی ارتباط به تشدید تنش ها در این منطقه از جهان نیست؛ اتفاقی که باعث شد او و کادرش تصمیم به بازگشت به اسپانیا بگیرند.»

پاکو خمس به همراه لونا اسلاوا، رامیرز و خولیو اعضای کادرش در حال حاضر در اسپانیا به سر می‌برند. او بعدازظهر سه شنبه وارد کرونیا شد.

به نوشته آس خمس مربی بعدی دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود و با توجه به نارضایتی هواداران از بازی های این تیم مشهور ریازور پاکو یکی از گزینه اصلی نیمکت این تیم است.

دپو مایل بود در صورت ایجاد فرصت خمس در ماه‌های قبل هدایت این باشگاه را برعهده بگیرد، اما یکی از دلایلی که این اتفاق نیفتاد، علاقه خمس به انجام پروژه های بلند است. او در نظر دارد دپورتیوو را به سطح اول فوتبال اسپانیا بازگرداند.

کد خبر 845057 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس برابر صنعت نفت
  • مشخص شدن ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!
  • مقصد فوری پاکو خمس مشخص شد