Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوادی گفت: هزار و ۳۲۳ نفر از معتادان متجاهر در پنج فاز مرکز درمان اخوان در حال طی کردن دوره های درمانی می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «فرزانه جوادی» در نشست خبری که در مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب موضوع ماده 16 اخوان برگزار شد، گفت: این مرکز در سال 92 به منظور درمان و نگهداری معتادان متجاهر احداث شد که این مرکز دارای 54 نیرو شامل سه پزشک، 9 پرستار، هفت مددکار و 13 مددیار اعتیاد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه و پیشگیری از اعتیاد بهزیستی استان تهران افزود: این مرکز دارای پنج فاز است که هزار و 490 نفر ظرفیت داشته و در حال حاضر هزار و 323 نفر در حال غربال می باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این مرکز آموزش ها به صورت فردی و گروهی به مددجویان داده می شود تا پس از چندی بتوانند جامعه پذیر شوند.

 

وی با بیان اینکه برنامه های آموزشی خانواده محور در این برنامه ها جانمایی شده است، افزود: بیماران و خانواده های آنها از منابع حمایتی در سطح جامعه آگاهی پیدا کنند تا از آن بتوانند استفاده کنند.

 

جوادی با بیان اینکه مانایی پس از درمان به مددجویان آموزش داده می شود، گفت: برنامه هایی مانند آشنایی با HIV‌، اوردوز و کنترل هیجانات در مرکز به افراد آموزش داده می شود.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت امام رضا ع بیانیه گام دوم انقلاب اردبیل روزنامه معاون رئیس جمهور شیراز مجلس مواد مخدر بهزیستی اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد

استاندار سمنان گفت: اقدامات ایجابی و اقناعی در قالب مجموعه برنامه های فرهنگی به منظور آگاه‌سازی جامعه برای جلوگیری از قرار گرفتن در دام اعتیاد توسط مجموعه های فرهنگی متولی امر در اولویت باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اظهار کرد: اقدامات ایجابی و اقناعی در قالب مجموعه برنامه‌های فرهنگی به منظور آگاه‌سازی جامعه برای جلوگیری از قرار گرفتن در دام اعتیاد توسط مجموعه‌های فرهنگی متولی امر در اولویت باشد.

وی افزود: در بحث کاهش مصرف مواد مخدر و در بلندمدت ریشه‌کنی این مقوله، می‌توان از ظرفیت مشارکت مردم به بهترین نوع ممکن استفاده کرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: حجم کار شناسایی و کشف در راه‌های مواصلاتی استان مدنظر است و برخورد و جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر در سطح استان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری اقدامات فرهنگی متنوع برای تقویت رویکرد جوانان به برنامه‌های اجتماعی و در راستای تقویت نشاط اجتماعی در دستور کار شورا در سال ۱۴۰۳ باشد.

کد خبر 747138

دیگر خبرها

  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان