Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@10:05:04 GMT

سال گذشته ۲۷۰۰ تعهد ایجاد شغل داشتیم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۸۶۸۱

سال گذشته ۲۷۰۰ تعهد ایجاد شغل داشتیم

بیات نژاد گفت: مسیر توانمندسازی به این صورت است که اگر فرد نیازمند اشتغال است، دارای شغل باشد و در حالی که ما در سال گذشته ۲۷۰۰ تعهد ایجاد شغل داشتیم، توانستیم فراتر از آن عمل کنیم و سه هزار و ۳۰۰ شغل برای افراد بهزیستی استان تهران ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «داریوش بیات نژاد» در نشست خبری به مناسبت هفته بهزیستی که در مرکز نگهداری و درمان معتادان متجاهر برگزار شد، گفت: در سال گذشته تلاش کردیم تا مناطق جغرافیایی شهر تهران که از خدمات ما بهره مند نشده اند بتوانند استفاده کنند، گفت: امروز در اسلامشهر مرکز خدمات 123 افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: مسکن از دغدغه های جامعه هدف ما می باشد به خصوص خانواده هایی که بیش از یک معلول در خانواده دارند. ما در سال گذشته با تفاهم نامه هایی که با بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و خیرین داشتیم، توانستیم 807 واحد مسکونی را به افراد تحت پوشش بهزیستی واگذار کنیم و در چهار ماهه ابتدایی امسال نیز 226 واحد مسکونی در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفته است و تا پایان هفته دولت نیز 100 واحد دیگر به خانواده هایی که دارای دو معلول هستند، واگذار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: سرپرست خانوارهایی که خود معلول بودند، تاکنون به صورت تک نفره مستمری دریافت می کردند ولی از این ماه مستمری این افراد بر اساس بُعد خانوار  محاسبه و پرداخت می شود که در کل کشور 187 هزار خانوار را شامل خواهد شد و در استان تهران نیز این خانواده ها بیش از 14 هزار خانواده می باشند.

 

مدیر کل بهزیستی استان تهران اظهار کرد: تمامی پرداختی های سازمان بهزیستی به جامعه هدف از طریق سامانه الکترونیک انجام می شود که پرداخت مراکز شبانه روزی حوزه توانبخشی اولین پرداخت الکترونیکی ما بود و تا ظرف یکی دو ماه آینده تمامی پرداختی های سازمان بهزیستی از طریق سامانه الکترونیک صورت خواهد گرفت.

 

وی افزود: تمامی قراردادهای سازمان بهزیستی از طریق سامانه برای ایجاد شفافیت در افکار عمومی بر روی سایت ارسال خواهد شد. تمامی املاک سازمان بهزیستی در سامانه بارگزاری شده و تمامی موارد آن به صورت شفاف دیده می شود.

 

بیات نژاد با بیان اینکه سازمان در سه حوزه تخصصی پیشگیری، توانبخشی و حمایت به دنبال حمایت از افراد تحت پوشش خود می باشد، تصریح کرد: هدف ما توانمندسازی جامعه هدف به صورتی است که بتوانند به جامعه و خانواده بازگردند.

 

وی افزود: مسیر توانمندسازی به این صورت است که اگر فرد نیازمند اشتغال است، دارای شغل باشد و در حالی که ما در سال گذشته 2700 تعهد ایجاد شغل داشتیم، توانستیم فراتر از آن عمل کنیم و سه هزار و 300 شغل برای افراد بهزیستی استان تهران ایجاد کنیم.

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت امام رضا ع بیانیه گام دوم انقلاب اردبیل روزنامه معاون رئیس جمهور شیراز مجلس معتاد متجاهر بهزیستی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکوفایی اقتصاد روستاهای خدابنده با ایجاد خانه های بوم گردی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ توسعه اقامتگاه‌های بومگردی سرآغازی برای رونق گردشگری روستایی و مهم‌تر از همه دریچه‌ای برای خلق فرصت‌های جدید شغلی است و بی شک به گردش بهتر چرخ‌های اقتصادی کمک خواهد کرد.

روستای خالق آباد خدابنده که روزگاری 400 خانوار داشت این روزها نیمی از اهالی روستا برای کسب درآمد به شهرها رفته اند غافل از آنکه فرصت اشتغال زایی در روستاها بسیار است.

حالا در این روستا خانواده ای گوشه ای از خانه را برای اقامت میهمان مهیا کرده است که علاوه بر با ایجاد کسب و کار خانواده ای به توسعه روستا هم کمک می کنند.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق شعار سال
  • ۱۰۵ درصد تعهد ایجاد اشغال در شهرستان کرمانشاه طی سال ۱۴۰۲ محقق شد
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان+فیلم
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • شکوفایی اقتصاد روستاهای خدابنده با ایجاد خانه های بوم گردی
  • اعطای مجوز کاشت حلزون به ۱۳۷ مددجوی بهزیستی در زنجان طی سال گذشته
  • فعالیت هفت مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست در قم