Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرودگاه بین المللی پیام در زمینه آموزش خلبانی، برترین و بزرگترین مراکز آموزش کشور می باشد که در حوزه آموزش و اعطا گواهینامه خلبانی (ppl-cpl -Instrument) طبق استانداردهای بین المللی فعالیت خود را از سال۱۳۸۵ آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی  فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام، فرودگاه بین المللی پیام از ابتدای تاسیس ( 1369) با کاربری کارگو (حمل و نقل بار) فعالیت خود را آغاز کرده و پس از اندکی با افزوده شدن چندین مدرسه آموزش خلبانی به بزرگترین و برترین مرکز آموزش خلبانی کشور تبدیل شده است که در حال حاضر بیش از 2000 متقاضی و علاقه مندحوزه  صنعت هوایی در مدارس این فرودگاه مشغول به آموزش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش ؛ 5 مرکز آموزش خلبانی در فرودگاه پیام فعالیت دارند و روزانه میانگین  بیش از 80 پرواز آموزشی در این فرودگاه انجام می پذیرد.


 بنا بر آمار معاونت هوانوردی و امور فرودگاهی پیام بیش از 300 هزار پرواز آموزشی (از سال 1385 تا کنون ) در این فرودگاه صورت گرفته است.


فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام یکی از شرکت های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری  و اطلاعات است که در سال 1396 مجوزهای اولیه برای برقراری پروازهای مسافری در این فرودگاه اخذ کرد و از شهریور 1397 پروازهای مسافری از این فرودگاه آغاز شد در حال حاضر وقفه ای در این حوزه به وجود آمده که مسئولان در تلاش برای از سرگیری پروازهای مسافری از این فرودگاه هستند.


از دیگر شاخصه های مهم حوزه فرودگاهی پیام می توان به موضوع راه اندازی بخش پرواز های تفریحی نیز اشاره کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت امام رضا ع بیانیه گام دوم انقلاب اردبیل روزنامه معاون رئیس جمهور شیراز مجلس خلبانی فرودگاه پیام البرز فرودگاه پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد

تین نیوز

جلسات آمادگی جهت برگزاری بزرگترین مانور طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد با حضور معاونین و واحدهای دخیل در برگزاری مانور طرح اضطراری در حال برگزاری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، جلسات آمادگی برای برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در مهرآباد با حضور معاونین و واحدهای دخیل در برگزاری این مانور طرح اضطراری در حال برگزاری است.

اجرای این مانور که طبق اسناد بین المللی برای هماهنگی بیشتر بین عوامل دخیل در عملیات نجات یک سانحه، حادثه یا مواردی از این دست است، برای تمام فرودگاه ها از جمله مهرآباد الزامی است و دست اندرکاران فرودگاه بین المللی مهرآباد با هماهنگی دفتر مقررات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برای اجرای مانوری بی نقص و تمرینی همه جانبه بین تمام نیروهای دخیل در این مهم در تلاش است.

تا کنون ۴ جلسه مقدماتی مانور برگزار شده و گام به گام با حرکت به سمت تکمیل سناریو مانور دیگر، عوامل دخیل به گروه برگزار کننده افزوده خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • یک روزه گواهینامه موتور بگیرید!
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • بدرقه نخستین زائران عمره از فرودگاه امام (ره)؛ پایان ۹سال چشم انتظاری
  • اعزام عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور از فردا
  • اعزام اولین حجاج عمره کشور از این تاریخ
  • اعزام اولین حجاج عمره کشور از ۳ اردیبهشت ماه
  • عمره گزاران از ۱۱ فرودگاه کشور به حج می‌روند