Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@15:50:36 GMT

اهداء جهیزیه به ۳۱ زوج در شهرستان دزفول

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۸۶۹۱

اهداء جهیزیه به ۳۱ زوج در شهرستان دزفول

خواجوی، گفت: با مشارکت بنیاد کرامت امام رضا (ع) و کانون جهادی فانوس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، به ۳۱ زوج جوان جهیزیه اهدا می شود.

«خواجوی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، اظهار کرد: ۳۱ کمک جهیزیه با حمایت بنیاد کرامت امام رضا (ع) و کانون جهادی فانوس دانشگاه جندی شاپور دزفول به زوج‌ های جوان شهرستان دزفول اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: طی قراردادی میان بنیاد کرامت امام رضا (ع) و کانون جهادی فانوس دانشگاه جندی شاپور دزفول از دی ماه ۹۷ فرآیند شناسایی زوج هایی که برای آغاز زندگی مشترک خود نیازمند کمک بودند در مناطق مدرس، احمد فداله، گاومیش آباد، شهر حمزه، سردشت، لالی و برخی محلات دزفول آغاز شد.

 

مسئول کانون جهادی فانوس دانشگاه جندی شاپور دزفول، تصریح کرد: در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری و رونق تولید ملی تمامی کالاها مستقیما از تولیدکنندگان داخلی تهیه شده اند.

 

وی اضافه کرد: با مشارکت مالی ۶۰ درصدی بنیاد کرامت و ۴۰ درصدی کانون جهادی فانوس، ۱۰ قلم از کالاهای اساسی جهیزیه همچون یخچال، تلویزیون، گاز و به عنوان تبرک از حرم امام رضا (ع) یک قالیچه ۶ متری تهیه شد.

 

خواجوی، خاطر نشان کرد: این جهیزیه ها فردا (پنج‌ شنبه ۲۷ تیر) ساعت ۱۸ طی مراسم جشنی با حضور زوج ها در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی جندی شاپور اهدا می شود.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع دهه کرامت اردبیل شیراز روزنامه جشن های دهه کرامت بیانیه گام دوم انقلاب شبستان یزد مجلس دانشگاه جندی شاپور دزفول اهدای جهیزیه دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد

جواد عبدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: نمایشگاه هنری «طوفان‌الاحرار» مجموعه آثار خوشنویسی در خط‌های مختلف و نقاشی است که به همت کانون هنر این واحد دانشگاهی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: حمایت از مردم مظلوم غزه وظیفه انسانی هر مسلمانی است و هر یک از ما با هر شیوه و سبکی می‌توانیم صدای مظلومیت مردم ستمدیده غزه باشیم که دانشجویان کانون هنر دانشگاه آزاد بجنورد، زبان هنر را برای نشان دادن حمایت خود از طوفان‌الأقصی انتخاب کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد بیان کرد: آثار خوشنویسی که با شرکت مریم ریحانی، شادی ریحانی، امین فیروزبخت، رامین فیروزبخت و زهرا معماریانی در نمایشگاه قرار دارند در سبک‌های نستعلیق ثلث و نقاشی هستند.

عبدی افزود: نمایشگاه طوفان‌الأحرار در محل خانه فرهنگ و هنر این دانشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم فعال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روحانی جهادی خوی درگذشت
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • ۱۱۰۰ نفر در استان ایلام خون اهداء کردند
  • جذب ۵ پزشک فوق تخصص در دزفول