Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت:  راه‌حل غلبه بر مشکلات در همه حوزه‌ها و رشد، تعالی و پیشرفت همه‌جانبه کشور در گرو توجه به علوم انسانی است.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، عزیز جوانپور در جلسه هم اندیشی استادان علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی استان، اظهار کرد: موضوع تحول در علوم انسانی و هنر و جنبش نرم‌افزاری در این حوزه، یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در سال های اخیر بوده و در سخنرانی‌های مختلف بر آن تأکید کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: سکان‌دار پیشرفت مسائل علمی کشور رهبر معظم انقلاب هستند و هر پیشرفتی در عرصه علمی و فناوری کشور در سایه هدایت‌ها و رهنمودهای ایشان روی داده است. 
جوانپور با بیان این‌که در سال های اخیر کشور ما به پیشرفت‌های خوبی در حوزه فناوری دست‌ یافته است، گفت: کشور ما در این حوزه به‌سرعت مسیر تعالی را طی می‌کند اما در حوزه علوم انسانی کارهای قابل قبولی انجام نیافته و شتاب علمی که باید در این حوزه باشد، مشاهده نمی‌شود. 
وی با اشاره به مشکلات مدیریتی کشور، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل کشور ما مشکل مدیریتی بوده و در صورت رعایت الگوی مدیریت اسلامی در جامعه بسیاری از مسائل مدیریتی کشور برطرف می‌شود. 
وی افزود: بسیاری از معضلات و آسیب‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور نیز در صورت توجه و به‌کارگیری راهکارهای ارائه‌شده توسط استادان حوزه علوم انسانی، قابل حل است. 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در پایان خاطرنشان کرد: از استادان دانشگاه آزاد اسلامی به‌ویژه در حوزه علوم انسانی انتظار می‌رود تا با همت و حضور فعالانه در رسیدن به وضعیت مطلوب و تعالی مدنظر مقام معظم رهبری در این حوزه گام بردارند. 
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جامعه دانشگاه آزاد اسلامی رهبر معظم انقلاب فرهنگی و اجتماعی مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است

پرویز پرزور گفت: با توجه به اهداف و رویکرد دولت در زمینه فسادستیزی به‌ویژه مقابله با فساد در همه ابعاد آن و ارتقای سلامت اداری، نقش حراست در این راستا برای ارتقای سرمایه اجتماعی در بین مردم و حفظ سرمایه‌های انسانی استان در مجموعه‌های اداری، به مانند مقوله حفاظت فیزیکی و یا اطلاعاتی و حتی فراتر از آن دارای اهمیت ویژه‌ای است.

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار اردبیل با بیان اینکه فعالیت در حراست دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت کشور اقتضائاتی متفاوت از سایر مجموعه‌ها دارد، افزود: نتیجه اقدامات حوزه حراست علاوه بر پیامدهای درون سازمانی، با ارتقای شئونات سلامت اداری، باعث ایجاد امیدواری در جامعه می‌شود و به لحاظ ارتباط مداوم مجموعه‌های استانداری، فرمانداری، بخشداری و حتی دهیاری‌ها با مردم، تکالیف سنگینی در راستای ارتقای امید و سرمایه‌های اجتماعی بر عهده این حوزه است.

او با تأکید بر توجه جدی به حفاظت و صیانت از سرمایه‌های انسانی، بیان کرد: طراحی سازوکارهای عملی و متناسب با شرایط هر مجموعه، برای حراست و پاسداری از سرمایه‌های انسانی استان اردبیل ضروری و مورد انتظار مقام عالی استان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • گسترش فعالیت‌های درآمدزای دانشگاه آزاد یزد در راستای تحقق شعار سال
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی