Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بر اساس اعلام سازندگان فیلم سینمایی "کینگزمن" به کارگردانی متیو ووگان فیلمبرداری این نسخه از فیلم محبوب هالیوودی دیروز به پایان رسید تاریخ انتشار: 13:59 - 26 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۶۳۰

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، بر اساس اعلام سازندگان فیلم سینمایی "کینگزمن" به کارگردانی متیو ووگان فیلمبرداری این نسخه از فیلم محبوب هالیوودی دیروز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم ادامه بر نسخه اولیه "کینگزمن-شورای زرین" خواهد بود.

به تازگی و همزمان با شروع مراحل پس از تولید فیلم سینمایی "مردان پادشاه" مجموعه نخستین تصاویر این فیلم سینمایی توسط کمپانی تولید کننده این اثر منتشر شد.

همچون نسخه اول و دوم این فیلم را نیز "متیو ووگان" بر اساس فیلمنامه "جین گولدمن" کارگردانی خواهد کرد. "کینگزمن" کمدی اکشن جاسوسی محصول مشترک امریکا و انگلستان است که داستان جاسوس بازی سرویس‌های مخفی جاسوسی را روایت می‌کند.

دانیل برول، لیام نیسون، چارلز دنس، ریس ایفانز، متیو گود، آرون تایلر-جانسون، جما آرترتون، تام هولندر، جایمن هانسو، استنلی توچی و رالف فاینز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. 

از جمله اتفاقات عجیب این نسخه از فیلم سینمایی مردان پادشاه باید به حذف بازیگران اصلی نسخه های پیشین و اضافه شدن بازیگران جدید به آن اشاره کرد.

تارون اگرتون در نقش گری «اگزی» آنوین، مارک استرانگ در نقش مرلین؛ کالین فرث در نقش هری هارت سه بازیگر اصلی این فیلم در نسخه های پیشین بودند که در این نسخه حضور ندارند، نکته دیگر اضافه شدن لیام نیسون به این مجموعه است. 

متیو وان کارگردان این فیلم آثار مطرحی همچون مردان ایکس را در کارنامه کاری خود دارد، مردان پادشاه هفتمین تجربه وان در عرصه کارگردانی محسوب می شود، وی قسمت پیشین مردان پادشاه را نیز کارگردانی کرده است. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کینگزمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش و نقد «گیج گاه» به ارسباران رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «گیج گاه» ساخته‌ عادل تبریزی یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور عادل تبریزی نویسنده و کارگردان، حنیف سروری تهیه کننده، کوهیار کلاری مدیر فیلمبرداری، کورش جاهد کارشناس مجری و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آشنایی زنی به نام مهتاب و مردی به نام حسن خشنود، شبیه قصه‌هاست، شبیه زندگی، شبیه سینما، شبیه روزگاری که خوش می‌گذشت ...

جمشید هاشم‌پور، حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، فرهاد آییش، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی پور، محمد الهی، مریم همتیان، ایمان اسماعیل پور، علی باغفر، حامد شیخی، داود ونداده، رضا صفایی پور، حسن رضایی و علی راد بازیگران فیلم سینمایی «گیج گاه» هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و دوازدهمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند.

کد خبر 6083633

دیگر خبرها

  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • شروع به کار یک جشنواره سینمایی بدون دبیر!
  • وقتی پزشک عمومی نسخه لاغری می‌پیچد!
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • بهبودی به تیم والیبال صنعتگران پیوست
  • نمایش و نقد «گیج گاه» به ارسباران رسید
  • سعدی؛ استاد و پادشاه سخن که تصحیح غزلیاتش کار ساده‌ای نیست