Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@08:53:53 GMT

انفجار در جنوب سوریه سه کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۸۷۶۲

انفجار در جنوب سوریه سه کشته برجا گذاشت

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، منابع خبری سوری ظهر امروز چهارشنبه از وقوع یک انفجار در استان درعا واقع در جنوب این کشور خبر دادند. شبکه «الاخباریه» اعلام کرد که این انفجار در جاده «المفطره-الیادوده» در اطراف شهر درعا رخ داده است.

برخی از منابع خبری سوری در ادامه خبر دادند که تروریست‌ها یک خودروی نظامی را در مسیر مذکور منهدم کرده‌اند و انفجار نیز معلول حملات تروریست‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«رادیو شام» در همین ارتباط، گزارش کرد که تا کنون، در پی این انفجار سه نفر کشته و چند نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

منابع خبری معارض سوری هم مدعی شدند که تروریست‌ها در درعا، یک اتوبوس نظامی متعلق به لشکر چهارم ارتش سوریه را هدف قرار دادند.پایگاه خبری «اباء» -وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره- ادعا کرد که در جریان این انفجار، پنج نفر از نیروهای ارتش سوریه کشته شده‌اند؛ ادعایی که هنوز توسط مسئولان رسمی سوری تأیید نشده است.

درعا در اواسط تیر ماه 1397 به کنترل ارتش سوریه در آمد و گروه‌های مسلح در ازای تحویل سلاح‌های سنگین و سبک، جنوب سوریه را ترک کرده و ارتش این کشور وارد مناطق تحت کنترل آن‌ها شد.شهر درعا، از اولین شهرهایی بود که هشت سال پیش صحنه آشوب و هرج و مرج شد و روند وقایع این شهر به مناطق دیگر سرایت کرد. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت

رضا عقیلی مسئول روابط‌عمومی شبکه‌ بهداشت‌و‌درمان مهاباد گفت: حادثه رانندگی در جاده مهاباد - سردشت بر اثر برخورد یک دستگاه سایپا و نیسان پاترول در نزدیکی روستای "گلیار" روی داد.

وی ادامه داد: عوامل اورژانس با حضور به موقع در صحنه تصادف، مصدومان را از داخل خودرو‌ها خارج و پس از مداوای اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان منتقل کردند.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان در صحنه تصادف جان خود را از دست داده و ۳ نفر دیگر از سرنشینان هم زخمی هم پس از مداوا در بیمارستان هم اکنون ترخیص شدند.

عقیلی اضافه کرد: علت اصلی این حادثه توسط پلیس راه آذربایجان‌غربی در دست بررسی است.

جاده مهاباد- سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی با ۱۲۵ کیلومتر طول، به دلیل عرض کم و داشتن پیچ‌های متعدد یکی از خطرناکترین محور‌های استان به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • انهدام مقرهای تروریست‌ها در شرق و مرکز سوریه
  • سوریه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به درعا را دفع کرد
  • پدافند ارتش سوریه تجاوز نظامی بامدادی اسرائیل را ناکام گذاشت