Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو می‌گوید وضع تعرفه‌های جدید و جدیت در برخورد با دستگاه‌های پرمصرف برخی از انها را خوش‌مصرف کرده است

رضا اردکانیان امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص تدثیرات اقدامات و تصمیمات دولت برای کاهش مصرف برق در تابستان با اشاره به مصوبات هیئت وزیران گفت: یکی از آن مصوبات در ۱۹ خرداد سال گذشته به تصویب رسید که بر اساس آن، بحث تغییر ساعت کار اداری در چهار استان مطرح شد و مصوبه دیگری هم در ۱۳ تیر ماه به تصویب رسید که بر اساس آن به کلیه استانداران اجازه داده شد که با توجه به اطلاعاتی که شرکت های توزیع برق عرضه می کنند، اجازه داشته باشند برای تغییر ساعت کار ادارات تصمیم گیری کنند به نحوی که دستگاه های سرمایشی فشار کمتری به شبکه های برق بیاورند تا با قطع برق و کمبود تولید و خاموشی مواجه نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای این مصوبات تاکنون تجربیات بسیار خوبی بوده است و سال گذشته حدود ۲ هزار مگاوات در مجموع توانستیم مدیریت مصرف کنیم.

وزیر نیرو تصریح کرد: امسال زمانی که با فصل گرم مواجه شدیم، طبیعتاً همان مصوبات مطرح بود اما در هیئت وزیران بحثی مبنی بر تغییر ساعت اداری در تهران مطرح شد که با توجه به ویژگی های خاصی این استان و وجود مراکز متعدد، تصمیم گرفته شد که تغییر ساعت انجام نشود، چرا که این اقدام می توانست موجب مشکلاتی شود و لذا قرار شد بنده و وزیر کشور در جلسه ای به صورت جداگانه این موضوع را بررسی کنیم.

اردکانیان یادآور شد: این جلسه با حضور وزیر کشور و استاندار تهران برگزار شد و تصمیم این شد که ساعت کار را در تهران تغییر ندهیم اما در مقابل سازمان های دولتی با تأکید از سوی استانداری تهران، موظف شدند دمای آسایش را که بین ۲۴ تا ۲۵ درجه است، رعایت کنند و دما را در سازمان های دولتی کمتر نکنند تا از این حیث فشاری به تولید نیاید و اگر جایی از حد مجاز و متعارف تجاوز شد، استاندار موظف شد که موضوع را دنبال کند و تذکر دهد و همچنین نسبت به قطع برق در یک فاصله زمانی کوتاه اوج بار اقدام شود.

وی گفت: بر اساس گزارشی که بنده در اختیار دارم، تعداد کمی از مؤسسات و مراکز با هماهنگی و اجازه استانداری تهران، برای ساعاتی به دلیل تخطی از این تصمیم و مصرف بالای برق، برق آنان قطع و سپس وصل شده و توجه و تنبه کافی فراهم شده است.

وزیر نیرو اظهار داشت: امسال ما با همراهی هموطنان روبه رو بودیم و علیرغم آنکه فصل گرم زودتر شروع شد و افزایش دما سراسری است اما در وضعیت خوبی هستیم که این مسئله به دلیل همراهی و پشتیبانی همه مصرف کنندگان صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: البته تعرفه هایی هم که برای امسال وضع شد، اثرگذار بوده است و پرمصرف های پارسال به میزان قابل ملاحظه‌ای به گروه خوش مصرف ها پیوسته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر نیرو رضا اردکانیان مصرف برق مصرف برق تعرفه قطعی تابستان گرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل مدافعان شیطان در تهران!

برخی لایه‌های رادیکال اصلاحات نیز به عنوان وکیل مدافع این رژیم خواهان تغییر در سیاست های کلان منطقه ای ایران شده‌اند.

سرویس سیاست مشرق- بررسی برخی دیدگاه های اصلاح طلبان رادیکال بیانگر آن است که این گروه در مطالبی می کوشند با هجمه به سیاست خارجی جمهوری اسلامی اینگونه القاء کنند که شرایط تنش موجود با رژیم صهیونیستی حاصل همین سیاست‌ها می باشد.

حسین نورانی نژاد قائم مقام حزب اتحاد ملت در مطلبی بدون اشاره به برخی مطالب مطرح شده از سوی اصلاح طلبان رادیکال مبنی بر القای شرایط جنگی و متهم سازی ایران به تحریک رژیم صهیونیستی برای جنایت دمشق مدعی شد که نیروهایی از قبیل اصلاح‌طلبان با این که نسبت به رویکردهای کلان سیاست خارجی که در پیدایش بحران‌های فعلی سهم مهمی دارند، انتقاد داشته‌اند، اما در برهه افزایش تنش و درگیری منطقه‌ای آنها را مطرح نمی‌کنند و مسایل را ملی و معطوف به همین مقطع از زمان تحلیل کرده و متناسب با آن موضع گرفته‌اند.

وی اما در ادامه در تلاش برای برجسته سازی مساله طرح مقابله با بی حجابی مدعی شد، تشدید برخورد با مساله حجاب زنان همزمان با حمله موشکی و پهبادی ایران به مناطق اشغالی واقعا عجیب است! بنا بر تاکید این عضو حزب اتحاد ملت، شرایط تنش منطقه‌ای و مواجهه نظامی با دشمن بیرونی، اصول و آدابی دارد.

بررسی محتوایی اصلاح طلبان نشان می‌دهد که این جریان طی روزهای اخیر بارها مخالفت خود را با انتقام ایران مطرح کرده و طی یک بازنمایی و در جهت تولید هراس اجتماعی از خطر جنگ سخن به میان آورده و در حتی در این شرایط بر لزوم مذاکره مستقیم با آمریکا به عنوان پشتیبان اصلی رژیم صهیونیستی سخن به میان آورده است.

برخی لایه‌های رادیکال اصلاحات نیز به عنوان وکیل مدافع این رژیم خواهان تغییر در سیاست های کلان منطقه ای ایران شده‌اند.

اصلاح طلبان علاوه بر عدم رعایت منافع ملی از سوی دیگر کوشیدند تا از عدم سرمایه اجتماعی نظام در داخل سخن به میان آورده و توفیق آن در برابر تهاجم خارجی را دست کشیدن از مقابله با ناهنجاری های اجتماعی برآمده از فتنه بی‌حجابی طرح و بیان کنند!

دیگر خبرها

  • خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است
  • بازگشت «بسته پیشنهادی» با عابدزاده و «پرویز خان»/ ساعت تغییر کرد
  • بهترین زمان برای نوشیدن قهوه
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰
  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!