Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی حسینیان روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به مشکلات کاربری و نبود برخی از قابلیت های کلیدی در سامانه نوبت دهی قبلی، دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه سامانه نوبت دهی جدید را نصب و راه اندازی کرده است.

وی افزود: از جمله مزایای این طرح، امکان پرداخت مبلغ خدمات از طریق درگاه الکترونیکی تمام بانک ها، قابلیت رزرو و لغو نوبت، برگشت مبلغ، مشاهده تمام سوابق نوبت دهی توسط بیمار، رابط کاربری مدرن و قوی و از همه مهمتر امکان ارتباط با سامانه سرویس نظام ارجاع و پرونده الکترونیکی بیمار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابراز امیدواری کرد که مراجعه کنندگان از این پس با استفاده از این سامانه به راحتی بتوانند به پزشک مورد نظر خود مراجعه و روند درمانی شان را پیگیری کنند.

حسینیان افزود: سامانه جدید نوبت دهی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به آدرس اینترنتی http://nobat.thums.ac.ir قابل استفاده اقشار مختلف مردم است.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در حوزه جغرافیایی شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به ۳۵۰ هزار نفر از ساکنان این شهرستانها در نیمه جنوبی خراسان رضوی خدمات ارائه می‌دهد. این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان ۹ دی تربت حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان مه ولات دارد.

تربت حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۷۰۷۹/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه گفت: با توجه به شرایط آب وهوایی وافزایش فعالیت ناقلان بیماری، مبارزه با انگل‌های خارجی دام یک ضرورت است .
ابوالحسن سیدین افزود: یکی از اصول مراقبت وبهداشت دام مبارزه وریشه کنی انگل‌های خارجی دام‌ها است که با گرم شدن هوا و افزایش فعالیت حشرات به ویژه انگل‌ها سبب انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام وسبب ایجاد خسارات فراوان مستقیم و غیرمستقیم به دامداران وصنعت دامپروری می‌شود 
وی گفت: انگل‌های خارجی می‌تواند سبب انتقال وبروز بیماری‌هایی مانند تب کریمه کنگو، بابزیوز، تیلریوز، لمپی اسکین وتب سه روزه شده و خسارات اقتصادی وبهداشتی فراوانی به همراه آورد 
سیدین افزود: همه ساله دامپزشکی نسبت به تامین بخشی از سموم ضد انگل خارجی مورد نیاز اقدام می‌کند وهمچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی دامداران را از خطرات ناشی از انگل‌های خارجی وراه‌های مبارزه با آن آگاه می‌سازد.

دیگر خبرها

  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • سامانه پیامکی سلامت برای اولین بار در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • راه اندازی سامانه پیامکی با هدف آشنایی مردم به خدمات حوزه سلامت
  • ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی «رُخ» تربت‌حیدریه زیر کشت کلزا رفت