Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@11:44:23 GMT

عامل فروشنده اینترنتی کتاب نفیس سرقتی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۸۸۴۱

عامل فروشنده اینترنتی کتاب نفیس سرقتی دستگیر شد

سرهنگ قهرمان طالع گفت: عامل فروش یک جلد کتاب مقدس انجیل سرقتی با قدمت بیش از یک قرن در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ «علی قهرمان طالع» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طبق شکایت سرقت در خصوص یک جلد کتب قدیمی و نفیس از سوی شاکی و مراجعه به پلیس فتا، رصد اطلاعاتی برای پیگیری موضوع در پلیس فتا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس فتا استان اردبیل، تصریح کرد: شاکی مدعی بود که در سال 1396 در زمان تعمیر و بازسازی منزلش یک جلد کتاب قدیمی و نفیس به سرقت رفته است.

 

این مقام مسئول، افزود: این کتاب نسخه ای دست نویس از کتاب مقدس انجیل است و با خط حبشه یا اتیوپیائی به زمان کلیساهای اورتودوکس برمی گردد که از طریق شبکه های اجتماعی قصد فروش آن را داشتند.

 

وی، تاکید کرد: پس از اقدام های فنی کارآگاهان سایبری استان متهم شناسایی و برای بازجویی به پلیس فتا استان انتقال داده شد.

 

سرهنگ قهرمان طالع، اذعان داشت: متهم پس از اعتراف برای تکمیل مراحل قانونی پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد.

 

رئیس پلیس فتا استان، یادآور شد: هموطنان نسبت به فروش کالاهای لوکس و عتیقه دقت بیشتر داشته باشند زیرا برخی از این آگهی ها زمینه معامله های سوری و اخاذی را ایجاد می کند.

 

سرهنگ قهرمان طالع، بیان کرد: هموطنان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir  گزارش مردمی خود را ثبت و اطلاع دهند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز اردبیل جشن های دهه کرامت بیانیه گام دوم انقلاب روزنامه شبستان یزد مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد فروش اینترنتی پلیس فتا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت در شهرستان خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی توانستند ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و در بازسازی صحنه سرقت با حضور مال‌باختگان انجام شد، اظهار کرد: متهمان در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6085530

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند