Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از باشگاه تراکتورسازی، آنتونی استوکس، مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی، با وجود حاشیه‌ها و موارد نقض قرارداد در طول فصل گذشته با وجود برخورد مناسب و سرشار از لطف باشگاه، با یکی از تیم‌های دسته اولی ترکیه «آدانا دمیراسپور ترکیه» قرارداد منعقد کرده است.

این اتفاق در حالیست که آنتونی استوکس بازیکن تحت قرارداد باشگاه تراکتورسازی است و در این خصوص هیچ فسخ موجهی نیز صورت نگرفته و لذا هرگونه مذاکره و انتقال این بازیکن از تیم تراکتورسازی نیازمند رضایت و توافق باشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام حقوق استوکس مطابق قرارداد پرداخت شده است و باشگاه هیج عملی که به وی حق فسخ (دلیل موجه برای فسخ) بدهد صورت نپذیرفته و لذا استوکس می‌بایست به قرارداد خود با ما احترام می‌گذاشت.

این گزارش ادامه می‌دهد، باشگاه تراکتورسازی پس از اطلاع از قرارداد روز گذشته، نامه‌ای را برای باشگاه آدانا و فدراسیون فوتبال ترکیه مبنی بر رد این قرارداد ارسال نموده و باشگاه ترکیه‌ای امروز می‌داند که این انتقال برخلاف مقررات است و در صورت درخواست آی تی سی، باشگاه تراکتورسازی این درخواست را رد خواهد کرد. با وجود چنین قراردادی، قطع به یقین باشگاه آدانا دمیراسپور ترکیه و آنتونی استوکس مرتکب عملی مغایر با ماده 17 مقررات انتقال فیفا شده‌اند.

مطابق این ماده و مواد 13 تا 16 و همچنین با عنایت به رویه فیفا و دیوان داوری ورزش، انعقاد این قرارداد موجب تضرر باشگاه تراکتورسازی است و بدین جهت علاوه بر اینکه بازیکن به مدت 4 تا 6 ماه از هرگونه مسابقه رسمی به دور خواهد بود، آدانا دمیراسپور نیز برای دو پنجره از هرگونه ثبت بازیکن، اعم از داخلی یا بین المللی، محروم خواهد بود. علاوه بر این محرومیت، باشگاه ترکیه ای و آنتونی استوکس، مسئولیت تضامنی در پرداخت خسارات وارده ناشی از این اقدام به باشگاه تراکتور هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آی تی تراکتورسازی تبریز ترکیه حقوق فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!

بازیکنان اصلی پرسولیس برای تمدید قرارداد فصل آینده با باشگاه تصمیم مشترک مالی گرفتند.

به گزارش مشرق، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!