Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:30:23 GMT

مسی ژاپنی به تیم اول رئال نرسید

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۹۰۲۷

مسی ژاپنی به تیم اول رئال نرسید

تاکه فوسا کوبو پدیده 18 ساله ژاپنی که امید می رفت در تیم اول رئال جای بگیرد، در نهایت برای تیم دوم رئال به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، کوبو که به مسی ژاپنی معروف است، چندی پیش و در حالی که از بارسا هم پیشنهاد داشت، راهی رئال مادرید شد. او محصول آکادمی فوتبال بارسلونا است ولی به دلیل تخلف سال 2015 این باشگاه در جذب بازیکن زیر 18 سال، به اف سی توکیو پیوست اما پس از اینکه به سن قانونی رسید، بارسا در بازگرداندن او تعلل کرد و کوبو به پیشنهاد خوب رئال پاسخ مثبت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از هفته گذشته در اردوی پیش فصل رئال در کانادا حضور دارد و بسیار هم خوش درخشیده ولی در نهایت به دلیل تعدد بازیکنان خارج از حوزه اروپای رئال، کوبو در فهرست تیم جوانان رئال نام نویسی شد. همین مشکل برای رودریگو گوئس خرید برزیلی جدید رئال هم وجود دارد.

فده والورده، میلیتائو و وینیسیوس بازیکنان غیراروپایی رئال هستند و این احتمال وجود دارد که والورده به زودی پاسپورت اروپایی دریافت کند و در این صورت رودریگو است که در فهرست تیم اول قرار خواهد گرفت و کوبو فعلا باید منتظر بماند.

ستاره ژاپنی فصل پیش رو برای تیم دوم رئال که زیر نظر رائول هدایت می شود، به میدان خواهد رفت و در صورت نیاز در چند بازی احتمالا کوپا دل ری به تیم اول اضافه خواهد شد.

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل ژاپنی که به خاطر برج هایش معروف است(عکس)

عصر ایران - پل اومی اوتوری (Oumi Ootori) در امتداد بزرگراه ئی1ای در سال 2007 تکمیل شد و شامل دو پل دره ای در کنار هم با چهار برج مرکزی است. در شرایطی که طراحان پل ژاپنی در طراحی های خود بیشتر از برج هایی با ظاهری مینیمال و محافظه کار استفاده می کنند، برج های پل اومی اوتوری دارای طراحی چند لایه و منحنی در سطح عرشه هستند.

این دو پل دره ای 555 و 495 متری در کوساتسو، شیگا، ژاپن 19.5 متر پهنا و 75 متر ارتفاع دارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 9 پل که شاهکار مهندسی هستند (+عکس)

دیگر خبرها

  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • 200 روز از جنگ غزه گذشت و اسرائیل به اهدافش نرسید
  • رسانه صهیونیستی: اسرائیل بعد از ۲۰۰ روز جنگ به هیچ چیز نرسید
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • چرا گاز ایران به پاکستان نرسید؟
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • پل ژاپنی که به خاطر برج هایش معروف است(عکس)