Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان درباره ارجاع مجدد پارلمان اصلاحات به کمیته سیاسی توضیحاتی را ارائه داد.

احمد شریف، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت پارلمان اصلاحات گفت: طبق مصوبه شورای هماهنگی اصلاحات قرار شد که طرح پارلمان اصلاحات مجددا به کمیته سیاسی بازگردانده شده و پس از ۲۰ روز مجددا در دستور کار قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر از دستور کار خارج شدن طرح پارلمان اصلاحات، ادامه داد: به احزاب هم ۲۰ روز فرصت داده شده تا اگر کسی نظری دارد به کمیته سیاسی ارجاع دهد تا مورد بررسی قرار گرفته و در صحن شورای هماهنگی مطرح شود.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: طرح پارلمان اصلاحات هرگز از دستور کار خارج نشده و این تنها ادعای چند نفر بود، البته همان زمان هم ما اعلام کردیم که به عنوان اعضا این شورا هرگز این موضوع را تایید نخواهیم کرد، بلکه فقط یک سری پیشنهادات جدید به دست ما رسیده بود که باعث شد این طرح برای بررسی بیشتر مجدد به کمیته سیاسی عودت داده شود.

شریف درباره پیشنهادات جدید در طرح پارلمان اصلاحات تشریح کرد: بیشتر پیشنهادات مربوط به ماده ۹ پارلمان که ترکیب این پارلمان را مدنظر قرار داده بود تا این پارلمان بتواند پوشش حداکثری جریان اصلاحات را داشته باشد و زمانی که پارلمان اصلاحات تشکیل می‌شود هیچ گروهی احساس نکند نقشی در تصمیم گیری‌ها ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اصلاح طلبان اصلاحات پارلمان سیاسی احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال سیاسی اصلاح‌طلب: اقدام اسرائیل نباید بی پاسخ می‌ماند /با هیچ معیاری نمی‌شود از اسرائیل خوشمان بیاید + فیلم

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی تاکید کرد : اسرائیل در قضایای اخیر نسبت به جمهوری اسلامی ایران پای خود را از تمام حدود قانونی و بین‌المللی فراتر گذاشت و به اماکن دیپلماتیک ما تعرض کرد که به طور طبیعی این اقدام نمی‌توانست و نباید هم بی پاسخ می‌ماند.

حجت نظری عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : با هیچ معیاری نمی‌شود از اسرائیل خوشمان بیاید. هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند کار‌های این رژیم را رد نکند. جمله امام موسی صدر فرمودند: "اسرائیل شر مطلق است "هم‌چنان می‌درخشد.

وی افزود: اسرائیل در قضایای اخیر نسبت به جمهوری اسلامی ایران پای خود را از تمام حدود قانونی و بین‌المللی فراتر گذاشت و به اماکن دیپلماتیک ما تعرض کرد که به طور طبیعی این اقدام نمی‌توانست و نباید هم بی پاسخ می‌ماند.

فعال سیاسی اصلاح طلب اظهارداشت : در کنار پاسخ نظامی باید پیگیری‌های دیپلماتیک باید جدی‌تر صورت بگیرد. طوفان الاقصی باعث شد در دنیا کمتر دولتی از این رژیم حمایت کند و هیچ ملتی حاضر به حمایت از آن نشد. در این شرایط باید اجماع علیه اسرائیل را به طور دیپلمااتیک تقویت کنیم.

وی افزود:  روایت‌های ما گاهی به شکلی است که جای تردید را باز می‌گذارد. اگر در مواقع حساس روایت ما فوری و دقیق باشد، جایی برای این تردید‌ها در جامعه نخواهد بود.

عضوورای مزکزی حزب اعتماد ملی تاکید کرد : گاهی روایت‌های رسمی ما به شکلی بود و پس از چند روز کاملا این روایت نقض و برعکس آن اعلام شد. اگر این مسائل را رعایت کنیم دیگر جای نگراین از شبهات باقی نمی‌ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حسینی: خوشحالم ۴ روزه حکم من را دادند
  • حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی ۴ روزه حکم من را داد!
  • حسینی: برای استقلال بد است بازی ۳ بر صفر را ۳-۲ کند/ از کمیته انضباطی که حکمم را ۴ روزه داد تشکر می‌کنم+فیلم
  • اسرائیل: عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل اقدام سیاسی است
  • فعال سیاسی اصلاح‌طلب: اقدام اسرائیل نباید بی پاسخ می‌ماند /با هیچ معیاری نمی‌شود از اسرائیل خوشمان بیاید + فیلم
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده تمدید شد
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی