Web Analytics Made Easy - Statcounter



مراسم قرعه‌کشی دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ در شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد.

به گزارش تسنیم، مراسم قرعه‌کشی دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 از ساعت 13:30 امروز (چهارشنبه به وقت تهران) در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی (AFC) با حضور نمایندگان فدراسیون‌ها و اتحادیه عضو این کنفدارسیون آغاز شد و تیم ملی ایران حریفان خود را شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شروع مراسم داتو وینسور جان، دبیرکل AFC اقدام به سخنرانی کرد، سپس کریستین اونگر مدیر مسابقات فیفا و تیم کیهل نیز برای حضار سخنرانی کوتاهی انجام دادند. در ادامه

فیلمی از لحظات منتخب دوره‌های پیشین مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا پخش شد. در بخش دیگری از مراسم، مدیر مسابقات فیفا نحوه قرعه‌کشی این مسابقات را تشریح کرد و سپس قرعه‌کشی انجام شد.

گروه‌بندی این رقابت‌ها به شرح زیر است:

گروه A

چین، سوریه، فیلیپین، مالدیو، گوام

گروه B

استرالیا، اردن، چین‌تایپه، کویت، نپال

گروه C

ایران،‌ عراق، بحرین، هنک‌کنگ، کامبوج

گروه D

عربستان، ازبکستان، فلسطین، یمن، سنگاپور

گروه E

قطر، عمان، هند، افغانستان، بنگلادش

گروه F

ژاپن، قرقیزستان، تاجیکستان، میانمار، مغولستان

گروه G

امارات، ویتنام، تایلند، مالزی، اندونزی

گروه H

کره‌جنوبی، لبنان، کره‌شمالی، ترکمنستان، سریلانکا

بازی‌های دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، در قالب هشت گروه پنج تیمی برگزار می‌شود. آغاز این رقابت‌ها پنجم سپتامبر 2019 (14 شهریور 1395) و پایان آن 14 ژوئن سال 2020 (24 خرداد) خواهد بود.

از هر گروه صدرنشین به دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 صعود می‌کند و چهار تیم دوم برتر نیز به آنها اضافه خواهند شد تا در مجموع 12 تیم به دور پایانی مرحله انتخابی راه پیدا کنند. این 12 تیم برتر همچنین سهمیه حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 را کسب می‌کنند.

24 تیم بعدی که بهترین نتایج را کسب کرده باشند نیز در یک تورنمنت جداگانه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا 12 تیم از بین آنها هم جواز حضور در جام ملت‌های آسیای 2023 چین را کسب کنند.

سیدبندی دومین دور از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیای 2023 به شرح زیر بود:

گلدان یک: ایران، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، قطر، امارات، عربستان سعودی و چین

گلدان دو: عراق، ازبکستان، ‌سوریه، عمان، لبنان، قرقیزستان، ویتنام و اردن

گلدان سه: فلسطین، هند،‌ بحرین، تایلند، تاجیکستان، کره شمالی، چین تایپه و فیلیپین

گلدان چهار: ترکمنستان، میانمار، هنگ کنگ، یمن، افغانستان، مالدیو، کویت و مالزی

گلدان پنجم: اندونزی، سنگاپور، نپال، کامبوج،‌ بنگلادش، مغولستان، گوام و سریلانکا

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغانفجار خط لوله گاز در کالیفرنیای‌جنوبی با یک کشته و ۱۵ زخمیگرانی 20 دلاری نفت در صورت بسته شدن تنگه هرمز کالدرون نام رفیعی و مصلح را از فهرست پرسپولیس خارج کرد!سیدورف و کلایورت از تیم ملی کامرون اخراج شدندظریف: در نیویورک اجازه تردد در سه ساختمان را دارم حبس شدن بیش از ۴۰ نفر در زیر آوار ساختمانی در هند اولین فیلم اسکار ۲۰۲۰ مشخص شد/ ماجرای فشن دختر عرب ۳ کاندیدا از انتخابات کشتی کنار رفتند/ دبیر: جرم امیر خادم و جدیدی چه بود که نیستند؟ ظریف: بیایید از جنگ پرهیز کنیم/ بمب اتم نمی‌خواهیم پشت پرده کنسرت «خواننده اولی ها» فیلم سیاه از یک زن در پاتوق افیونیترامپ: دنبال تغییر نظام ایران نیستیمسایر خبرهای داغ

صفحات اپلیکیشن خودرا در کمترین زمان بسازید

آیا شما هم دفترچه بیمه دارید ؟کلیک کنید

بدون پیش پرداخت لوازم خانگی بخرید

پیامی شگفتانه برای زائرین سرزمین وحی

مشهد،کیش با مناسب ترین قیمت

با کیفیت ترین نوارهای نازک،پد روزانه و ...

با کیفیت ترین کیف و کفش کوهنوری

تور بلیط باکو،هر هفته دوشنبه،پنجشنبه

آیا می دانید خروج سخت مدفوع خشک باعث ...

بلیط مشهد و کیش زیر قیمت بازار

ورود همه آقایان ممنوع

به استرالیا،کانادا و انگلیس مهاجرت کنید

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الشمری: عراق کنترل پایگاه‌های مرزی مخالفان ایران را برعهده گرفت

وزیر کشور عراق گفت که نیروهای مسلح عراق کنترل پایگاه‌های مرزی را که محل استقرار گروه‌های مخالف(تروریست‌های تجزیه‌طلب) دولت ایران بود، برعهده گرفتند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از میدل ایست نیوز،عبدالامیر الشمری با بیان این مطلب خاطر نشان کرد که دولت عراق اجازه نخواهد داد حزب کارگران کردستان(پ ک ک) بهانه‌ای برای هدف قرار دادن خاک عراق شود.

مستند کوتاه/ مروری بر توافقنامه امنیتی ایران و عراق علیه تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم کردستانانهدام مقر تروریستها در اقلیم کردستان عراق و سوریه با 24 فروند انواع موشک بالستیک

وزیر کشور عراق با اشاره به آغاز روند اعطای مجوز حمل سلاح‌ سبک برای شهروندان عراقی و خریداری اسلحه سنگین از شهروندان توسط دولت، تاکید کرد که سلاح باید تنها در اختیار دولت باشد.

پیشتر، تهران و بغداد در مارس 2023 با امضای یک توافقنامه امنیتی در خصوص خلع سلاح گروه‌های تروریستی مخالف جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان عراق به توافق رسیدند. در این توافقنامه بر عدم تبدیل خاک عراق به مرکزی برای حضور گروه‌های مسلح یا نقطه شروعی برای هدف قرار دادن همسایگان این کشور و عدم تضعیف حاکمیت عراق تاکید شده است.

الشمری که با العربیه گفتگو می کرد، در  ادامه اظهار داشت که مرز دهوک در شمال عراق در معرض مداخله نظامی ترکیه است و به منطقه‌ای برای درگیری با «پ‌ک‌ک» تبدیل شده است.

وی افزود: «دولت در خصوص حزب کارگران کردستان با ترکیه هماهنگی کرده است، اما این موضوع به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه از نظر جغرافیایی نیاز به زمان دارد.»

عراق می‌گوید عملیات‌ نظامی ترکیه در شمال، حاکمیت این کشور را نقض می‌کند، اما آنکارا با تاکید بر ضرورت ادامه این حملات برای محافظت از خاک خود، درباره تهاجم جدید هشدار داد.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • (ویدئو) قرعه‌کشی یک‌هشتم جام حذفی ایران؛ رقبای پرسپولیس و سپاهان معرفی شدند
  • آغاز مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • برگزاری مراسم نوروز با حضور نماینده افغانستان
  • زمان برگزاری مراسم قرعه کشی برندگان جشنواره پذیرنده ملی اعلام شد
  • الشمری: عراق کنترل پایگاه‌های مرزی مخالفان ایران را برعهده گرفت
  • وزیر کشور عراق : کنترل پایگاه‌های مرزی که محل استقرار گروه‌های مخالف ایران بود را به دست گرفتیم
  • عراق: پایگاه‌های گروه‌های مخالف ایران در کنترل نیروهای عراقی است
  • گزارش تازه عراق از پایگاه‌های گروه‌های مخالف ایران
  • وزیر کشور عراق: پایگاه‌های گروه‌های مخالف ایران در کنترل نیروهای عراقی است